Re: Stel jezelf voor!

233
Ik ga mezelf eens opnieuw voorstellen:

Ik ben Arno, inmiddels al 30, heb sinds 2002 tot het einde van OPM het magazine heilig gelezen, en ik kan me herinneren dat een zekere Sora me vergeleek met Guust Flater. Ik ben hier jaren niet meer komen kijken, want het leven kwam wat in de weg, en ik driftte wat weg van dit forum. Al heb ik nog steeds goede herinneringen aan de BBQ's waar ik naar toe ging. Maar nu ben ik er weer, zin om actief deel te nemen, en deel te zijn van de community.

Ps. Jullie zullen me misschien ook beter kennen als on_a_craven_nature

Re: Stel jezelf voor!

234
arnograpjas wrote: 01 Sep 2023 15:03 Ik ga mezelf eens opnieuw voorstellen:

Ik ben Arno, inmiddels al 30, heb sinds 2002 tot het einde van OPM het magazine heilig gelezen, en ik kan me herinneren dat een zekere Sora me vergeleek met Guust Flater. Ik ben hier jaren niet meer komen kijken, want het leven kwam wat in de weg, en ik driftte wat weg van dit forum. Al heb ik nog steeds goede herinneringen aan de BBQ's waar ik naar toe ging. Maar nu ben ik er weer, zin om actief deel te nemen, en deel te zijn van de community.

Ps. Jullie zullen me misschien ook beter kennen als on_a_craven_nature
Hoi Grapjas,

We kennen je nog en je bent van harte welkom terug! :cool:
:hug:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Stel jezelf voor!

240
arnograpjas wrote: 01 Sep 2023 15:03 Ik ga mezelf eens opnieuw voorstellen:

Ik ben Arno, inmiddels al 30, heb sinds 2002 tot het einde van OPM het magazine heilig gelezen, en ik kan me herinneren dat een zekere Sora me vergeleek met Guust Flater. Ik ben hier jaren niet meer komen kijken, want het leven kwam wat in de weg, en ik driftte wat weg van dit forum. Al heb ik nog steeds goede herinneringen aan de BBQ's waar ik naar toe ging. Maar nu ben ik er weer, zin om actief deel te nemen, en deel te zijn van de community.

Ps. Jullie zullen me misschien ook beter kennen als on_a_craven_nature
Welkom terug, Grapjas! :cool: Ik herken jou zeker nog :D