Woorden-associatie

1
dit topic kennen we nog van vroeger, ik post een woord, de volgende post wat in hem het eerste opkomt....

helaas geef ik toe dat mijn inspiratie wat op is, bekijk het eerste woord als een vlug opwarmertje....

Klaar ? oké, hier gaan we.

Hotttentottententententoonstelling
Last edited by Gamefreak on 22 Mar 2015 22:00, edited 1 time in total.

Re: Woorden-associatie

8
Volgens de forum regels mag dit denk ik niet eens want vroeg mij al af wnr dit topic er zou komen. Dit kan gebruikt worden om puur je postcount op te krikken en dat mag niet enerzijds. Spammen is het dan wel niet anderzijds.

Sanitair
Image

Re: Woorden-associatie

10
RoyVdW wrote:Volgens de forum regels mag dit denk ik niet eens want vroeg mij al af wnr dit topic er zou komen. Dit kan gebruikt worden om puur je postcount op te krikken en dat mag niet enerzijds. Spammen is het dan wel niet anderzijds.

Sanitair
Waarom zou het niet mogen? Mocht op OPM ook :) We kunnen bv. wel afspreken dat 1 persoon slechts twee keer per dag op dit topic mag reageren, dan kun je je post count zelfs niet krikken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Woorden-associatie

11
@Roy: Het is zo'n topic dat op de oude fora ook gedoogd werd. Maar een goede richtlijn is inderdaad om er maar 1 of 2 keer per dag in te posten of slechts 1-2 keer per pagina van het topic. Dat om op die manier ook anderen de kans te geven er wat in te posten en zo geen pagina's heen-en-weer te creëren tussen 2 personen.

OT: Opstopping
Image

Re: Woorden-associatie

13
RoyVdW wrote:Files

Dus voor mij is het vandaag gedaan dan hier . Vreemde regels kan je ervoor verzinnen. Forumleiding :hug:
Waarom is dat zo vreemd? Lijkt me een mooi systeem.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image