Re: Het afdwaaltopic

977
Euh Met0t0: Ferrari zal dat zeker willen!
Alleen is de vraag als Hamilton als rijder nog competitief genoeg zal zijn, als Ferrari een auto kan ontwikkelen dat mee kan en hoe Hamilton zich zal gedragen binnen het team. Ik las dat hij geen Italiaans kent, wat blijkbaar een groot nadeel is en wat zal de verhouding Hamilton-Leclerc worden? Die laatste heeft ondertussen wel wat krediet opgebouwd bij Ferrari.
Image

Re: Het afdwaaltopic

978
Ik denk dat Met0t0 niet alleen op de mindere auto doelde maar ook ook op de hoop strategische blunders tijdens de race van de afgelopen jaren... Of dat ze aan Leclerc zitten te vragen wat de strategie moet zijn...
Image

Re: Het afdwaaltopic

979
Kolm wrote: 04 Feb 2024 12:59 Ik denk dat Met0t0 niet alleen op de mindere auto doelde maar ook ook op de hoop strategische blunders tijdens de race van de afgelopen jaren... Of dat ze aan Leclerc zitten te vragen wat de strategie moet zijn...
:lol: :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

980
Kolm wrote: 04 Feb 2024 12:59 Ik denk dat Met0t0 niet alleen op de mindere auto doelde maar ook ook op de hoop strategische blunders tijdens de race van de afgelopen jaren... Of dat ze aan Leclerc zitten te vragen wat de strategie moet zijn...
Op die manier :lol:
Image

Re: Het afdwaaltopic

981
A bit late to the party, maar what about me ruler....? :P Ach, zenmaster heeft je ook al geplaagd daarmee, dus laten we het hier verder bij... ;)

Op zich had Ferrari wel de betere auto t.o.v. Mercedes afgelopen 2 jaar, maar de betrouwbaarheid liet nogal te wensen over. Of Zeur Hamilton daar wat in bij kan dragen valt af te wachten natuurlijk. Voor zowel Merc als Ferrari zal het een complex jaar worden: Mercedes zal Hamilton misschien toch minder willen betrekken bij de ontwikkeling van de auto nu hij die kennis mee zou kunnen nemen naar Ferrari, terwijl Ferrari met Sainz waarschijnlijk een minder gemotiveerde coureur hebben...? Terwijl hij waarschijnlijk de beste strateeg van Ferrari was gelopen jaren... ;)

Ondanks dat ik hem een ongelofelijke kwal etc. vind, kan ik moeilijk ontkennen dat LH nog altijd een erg goede coureur is. Maar is hij dat ook nog als we nog weer een seizoen hebben gehad en hij inmiddels al 40 is en aan een volledig nieuw team met andere auto moet wennen. Ik hoop dat het een enorme deceptie zal worden en stiekem hoop ik al helemaal dat Leclerc hem het hele seizoen er uit gaat rijden...
Image

Re: Het afdwaaltopic

983
Kolm wrote: 04 Feb 2024 12:59 Ik denk dat Met0t0 niet alleen op de mindere auto doelde maar ook ook op de hoop strategische blunders tijdens de race van de afgelopen jaren... Of dat ze aan Leclerc zitten te vragen wat de strategie moet zijn...
Inderdaad :)
Ach ja, wie weet verbazen ze iedereen. Kan het alleen maar interessanter maken :lol:

Re: Het afdwaaltopic

984
Neem even de tijd om deze video te bekijken en gezond te lachen. Tegelijkertijd vraag je je niet meer af waarom de zorgkosten zo enorm gestegen zijn maar vraag je je wel af waarom de aarde nog steeds overbevolkt is.

Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu