Re: Het afdwaaltopic

32
RoyVdW wrote:Ja zie wel dat dat rechts staat maar kom dan op een dashbord en ben al ingelogd. Waar staat die 'integrate account' dan ? Snap het niet goed.
Je moest enkel de eerste keer integrate account doen.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

33
Er is in de achtergrond iets veranderd wat divided niet wist. Maar kan je even testen of je een comment kan maken op de blog? Mogelijk is de integrate zelfs niet meer nodig nu.
Als dat niet lukt, kan je dan op 'login' klikken (op plaats waar gamerke aanduidt) en krijg je dan integrate?
Heb zelf even de tijd niet om het hele proces te testen.

Edit: Integrate was inderdaad enkel eerste keer. Daarna zou het vanzelf moeten gaan.
Image

Re: Het afdwaaltopic

35
RoyVdW wrote:Ja zie wel dat dat rechts staat maar kom dan op een dashbord en ben al ingelogd. Waar staat die 'integrate account' dan ? Snap het niet goed.
We hebben er allemaal wat naar moeten zoeken. Ondertussen blijven we natuurlijk verbeteren dus blijf ook je vragen stellen zodat we weten wat we moeten verbeteren.

Zoals al hebt kunnen lezen zijn er weer veranderingen doorgevoerd. We hebben 3 kanjers aan boord die samen alles weten van forums, blogs en programmeren. Sanity penguin, ShAmPi en Kolm. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

38
RoyVdW wrote:Het ziet er hier goed uit. Voel me al thuis :D
Dank je wel. Ik voel me ook al thuis. Er is ook nog ergens een verdwaal topic, maar ik kan het niet meer vinden. :think: :?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

43
RoyVdW wrote:Goei idee voor op den toekomstige BBQ :)
Vanwege de relatief lange verplaatsingen die velen moeten maken om met de auto op de BBQ te geraken, is de BBQ doorgaans wel alcoholvrij, dus misschien toch niet zo'n goed idee voor daar :p

Re: Het afdwaaltopic

44
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Goei idee voor op den toekomstige BBQ :)
Vanwege de relatief lange verplaatsingen die velen moeten maken om met de auto op de BBQ te geraken, is de BBQ doorgaans wel alcoholvrij, dus misschien toch niet zo'n goed idee voor daar :p
No alcohol?
Image
:p Wat zal SHampi daar van zeggen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron