Re: Het afdwaaltopic

916
FGras wrote: 01 Sep 2022 22:13 Het zal mij ook benieuwen of Sony de Santa Monica studio nog naar microtransacties heeft zitten pushen met Ragnarok.
Laten we hopen van niet. Dit soort grote exclusieve franchises met focus op singleplayer verhaal kunnen dat absoluut missen.
De rest ook uiteraard, maar betalende skins in een multiplayer game die niet te veel in uw gezicht geduwd worden, daar kan ik wel nog mee leven zolang het geen pay to win wordt.

Re: Het afdwaaltopic

919


Interessant filmpje. Economisch gezien is de juiste prijs een prijs dat mensen bereid zijn te betalen. Maar een hele hoge prijs voor je product vragen kan ook je imago als bedrijf schaden. Een dilemma dus als je geld wilt verdienen.

Met deze kennis in gedachte heeft Taylor Swift een deel van haar concert kaarten direct aan scalpers voor een hogere prijs verkocht om zo zelf meer geld binnen te harken terwijl je ook de goodwill van de klanten houd door een deel van de concert kaarten ook aan hun voor een normale prijs te verkopen.

Na het kijken van dit filmpje vraag ik mij vooral af wanneer het nieuws naar buiten komt dat Sony voor een lange tijd zijn PS5 consoles direct aan scalpers heeft verkocht in plaats van aan winkels. :lol:

Re: Het afdwaaltopic

920
Fijn die 'groene' windmolens, die helpen ons echt totdat het gaat waaien. :lol:

Image
Bron: Telegraaf 2023-01-04

Nu snap ik ook de helmplicht . . . . :dizzy:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

923
Probleem in dit geval was denk ik eerder leeftijd. Zijn zowat de oudste van Nederland (1998) en ook de enige rij van dit type. Is in 2006 ook al is eentje van omgegaan. Onduidelijk of dat nu door bliksem of door wind was.
Image

Re: Het afdwaaltopic

924
Mail gehad van PlayStation over Shadow of the Colossus:
Goed gedaan, ippikitako. Missie voltooid: je hebt het einde bereikt. Neem even een momentje om van je welverdiende succes te genieten!
Bekijk nu je gameplay-statistieken en bepaal je volgende zet. Ga je op jacht naar die felbegeerde platina trofee? Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?
Heb inderdaad de game uitgespeeld, maar de statistieken kloppen van geen kanten.

Gewonnen trofeëen: 5 goud, 7 zilver en 25 brons. Nog 28 te gaan voor de platinum. Terwijl er maar 48 trofeëen zijn. 😅 Weet niet wat ze hiermee willen bereiken.
Image

Re: Het afdwaaltopic

925
zenmaster wrote: 09 Jan 2023 20:26 Mail gehad van PlayStation over Shadow of the Colossus:
Goed gedaan, ippikitako. Missie voltooid: je hebt het einde bereikt. Neem even een momentje om van je welverdiende succes te genieten!
Bekijk nu je gameplay-statistieken en bepaal je volgende zet. Ga je op jacht naar die felbegeerde platina trofee? Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?
Heb inderdaad de game uitgespeeld, maar de statistieken kloppen van geen kanten.

Gewonnen trofeëen: 5 goud, 7 zilver en 25 brons. Nog 28 te gaan voor de platinum. Terwijl er maar 48 trofeëen zijn. 😅 Weet niet wat ze hiermee willen bereiken.
Aanzetten tot nieuwe games kopen :q: Wil je dan niet die nieuwe uitdaging aangaan?? :? :lol:
Image

Re: Het afdwaaltopic

926
Mirror’s Edge ontwikkelaar vindt Trophies slecht voor games

https://invader.be/mirrors-edge-ontwikk ... oor-games/


Ik kan mij er wel en niet in vinden. Ik heb vroeger veel tijd in bepaalde trophies gestoken zonder ik het leuk vond (Heavy Rain). Ook kan ik balen van trophies die mij nooit gelukt zijn (GTAIV platinum).

Anderzijds wijzen trophies mij soms ook op mogelijkheden en opties in de game die ik anders nooit had gevonden (Easter eggs in Uncharted). Of geven die extra push om een bepaalde objective te behalen (valkerys in GoW).

Re: Het afdwaaltopic

927
FGras wrote: 11 Jan 2023 18:09 Mirror’s Edge ontwikkelaar vindt Trophies slecht voor games

https://invader.be/mirrors-edge-ontwikk ... oor-games/


Ik kan mij er wel en niet in vinden. Ik heb vroeger veel tijd in bepaalde trophies gestoken zonder ik het leuk vond (Heavy Rain). Ook kan ik balen van trophies die mij nooit gelukt zijn (GTAIV platinum).

Anderzijds wijzen trophies mij soms ook op mogelijkheden en opties in de game die ik anders nooit had gevonden (Easter eggs in Uncharted). Of geven die extra push om een bepaalde objective te behalen (valkerys in GoW).
Hangt allemaal beetje af van de ontwikkelaars. Zij zelf kunnen een mooie leuke trophylijst maken, of ze kunnen er een lijst van maken met grindy trophies of online trophies waarbij je enorm véél tijd in moet steken. Zijn trophies slecht voor games? Nee. En de gamer zelf beslist nog altijd als hij voor die trophies gaat of niet. Je zou niet minder mogen genieten van een game met of zonder trophylijst.

Trophies kunnen positief zijn waarbij je gestimuleerd wordt bepaalde zaken te doen in de game, wat je anders niet zou doen.
Trophies kunnen ook negatief zijn waarbij de lijst verschrikkelijk moeilijk is gemaakt of luck based.
Image

Re: Het afdwaaltopic

928
Bij mij zorgen trophies er altijd voor dat ik nog meer uit de game haal. Ik ga ook nooit veel tijd steken in trophies waar ik echt geen zin in heb. Dus op deze manier blijft gamen altijd fun.

Er zijn zoo veel games waar ik waarschijnlijk na het hoofdverhaal gestopt zou zijn en door de trophies toch nog uren verder speelde.
Image

Re: Het afdwaaltopic

929
zenmaster wrote: 09 Jan 2023 20:26 Mail gehad van PlayStation over Shadow of the Colossus:
Goed gedaan, ippikitako. Missie voltooid: je hebt het einde bereikt. Neem even een momentje om van je welverdiende succes te genieten!
Bekijk nu je gameplay-statistieken en bepaal je volgende zet. Ga je op jacht naar die felbegeerde platina trofee? Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?
Heb inderdaad de game uitgespeeld, maar de statistieken kloppen van geen kanten.

Gewonnen trofeëen: 5 goud, 7 zilver en 25 brons. Nog 28 te gaan voor de platinum. Terwijl er maar 48 trofeëen zijn. 😅 Weet niet wat ze hiermee willen bereiken.
Awel, ik kreeg een soortgelijke mail dus voor God of War :p Vond ik ook best vaag haha
Image

Re: Het afdwaaltopic

930
Mr.Wolf wrote: 11 Jan 2023 20:12
zenmaster wrote: 09 Jan 2023 20:26 Mail gehad van PlayStation over Shadow of the Colossus:
Goed gedaan, ippikitako. Missie voltooid: je hebt het einde bereikt. Neem even een momentje om van je welverdiende succes te genieten!
Bekijk nu je gameplay-statistieken en bepaal je volgende zet. Ga je op jacht naar die felbegeerde platina trofee? Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?
Heb inderdaad de game uitgespeeld, maar de statistieken kloppen van geen kanten.

Gewonnen trofeëen: 5 goud, 7 zilver en 25 brons. Nog 28 te gaan voor de platinum. Terwijl er maar 48 trofeëen zijn. 😅 Weet niet wat ze hiermee willen bereiken.
Awel, ik kreeg een soortgelijke mail dus voor God of War :p Vond ik ook best vaag haha
Van die geautomatiseerde mails waar de gebruiker niks aan heeft.

Stond er na “Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?” nog wat aanbevolen games? Dan is het duidelijk een marketing email.