Re: Het afdwaaltopic

931
gamerke1992 wrote: 11 Jan 2023 19:25 Bij mij zorgen trophies er altijd voor dat ik nog meer uit de game haal. Ik ga ook nooit veel tijd steken in trophies waar ik echt geen zin in heb. Dus op deze manier blijft gamen altijd fun.

Er zijn zoo veel games waar ik waarschijnlijk na het hoofdverhaal gestopt zou zijn en door de trophies toch nog uren verder speelde.
Dit
Image

Re: Het afdwaaltopic

932
FGras wrote: 12 Jan 2023 02:28 Van die geautomatiseerde mails waar de gebruiker niks aan heeft.

Stond er na “Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?” nog wat aanbevolen games? Dan is het duidelijk een marketing email.
Marketing dus. :D

“Ga je op jacht naar die felbegeerde platina trofee? Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?”

En dan een dikke rode knop:

“ONTDEK PRACHTIGE GAMES”
Image

Re: Het afdwaaltopic

933
zenmaster wrote: 12 Jan 2023 10:10
FGras wrote: 12 Jan 2023 02:28 Van die geautomatiseerde mails waar de gebruiker niks aan heeft.

Stond er na “Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?” nog wat aanbevolen games? Dan is het duidelijk een marketing email.
Marketing dus. :D

“Ga je op jacht naar die felbegeerde platina trofee? Of wordt het tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan?”

En dan een dikke rode knop:

“ONTDEK PRACHTIGE GAMES”
Haha. Ik heb die mails geloof ik uit gezet. Maar ik ben nu we 50% korting op het verlengen van PSPlus misgelopen.

Re: Het afdwaaltopic

934
:saint: Kleine muis, kleine muis, kleine grijze muis
waarom bleef je niet bij je mammie thuis,
je wist nog niet van die vele gevaren,
je wist niet dat er mannetjesmuizen waren.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

941
Nog mensen gisteren de showcase gezien van Microsoft/Bethesda? Was toch meer onder de indruk dan bij Sony... Niet dat deze echt wereldschokkend was, maar er zaten toch wel wat games bij die me erg leuk leken... Fable leek me wel grappig te zijn, Starfield lijkt me zalig te zijn, dat spel op het einde dacht ik even dat we een reveal kregen van Bioshock, maar was toch wel een tof spel precies.
Erg benieuwd naar wat ubisoft vanavond nog gaat tonen :)
Image

Re: Het afdwaaltopic

943
NTGSruler wrote: 14 Jun 2023 18:25 Ik vond het nu niet per se beter dan die van Sony. Maar Starfield... Wat een game wordt dit. Heb je nog meer gezien buiten de trailer Mr. Wolf? Die game wordt volgens mij de meest uitgebreide game ooit. Niet normaal...
De starfield showcase heb ik zelf geskipt omdat het veel te veel pijn doet dat ik die niet kan spelen :D Heb wel het afgelopen jaar wat gameplay gezien en ja... Ik ben zelf enorm grote fan van Fallout 4 en Skyrim dus zeer jammer dat het niet op Playstation uitkomt... Anderzijds vind ik ook wel dat ze een nieuwe IP exclusief mogen houden (zolang een nieuwe fallout of elder scrolls maar terug op playstation uitkomt haha)
Image

Re: Het afdwaaltopic

944
Das de reden waarom Sony zo tegen de deal is van Microsoft met Activision. Call of Duty zou zo wel eens exclusive only kunnen worden en Sony véél geld kosten. Microsoft heeft dit destijds ook gedaan met Bethesda en Starfield. Jammer dat we die game niet op Playstation zullen zien.
Image

Re: Het afdwaaltopic

945
Ik had zelf wel het idee dat de Xbox show verreweg het beste was van alle shows.
Van Sony kan ik mij enkel Spiderman herinneren. Maar daar heb ik niks mee.
Bij Xbox liezen ze Fable zien, een nieuwe Forza, een coole tim burton achtige swamp game waar ik de naam van vergeten ben, Metal Gear Solid en Starfield. Niet allemaal voor dit jaar uiteraard, maar het bouwt wel hype op.