Re: Het afdwaaltopic

946
FGras wrote: 15 Jun 2023 11:20 Ik had zelf wel het idee dat de Xbox show verreweg het beste was van alle shows.
Van Sony kan ik mij enkel Spiderman herinneren. Maar daar heb ik niks mee.
Bij Xbox liezen ze Fable zien, een nieuwe Forza, een coole tim burton achtige swamp game waar ik de naam van vergeten ben, Metal Gear Solid en Starfield. Niet allemaal voor dit jaar uiteraard, maar het bouwt wel hype op.
De metal gear solid reveal zat wel bij Sony dacht ik. Desondanks vond ik zelfs Ubisoft beter dan Sony :p Vooral door de leukere gameplay beelden die hier ook getoond werden...
Ach ja, Sony is andere jaren de betere, dus het kan niet altijd feest zijn
Image

Re: Het afdwaaltopic

948
NTGSruler wrote: 16 Jun 2023 16:43 Ben toch aant twijfelen om een Xbox aan te schaffen om Starfield te kunnen spelen. Aan de andere kant een console kopen voor één welbepaalde game is overkill natuurlijk :P
Ach, als je geld teveel hebt dan mag dat geen probleem zijn. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

950
NTGSruler wrote: 16 Jun 2023 16:43 Ben toch aant twijfelen om een Xbox aan te schaffen om Starfield te kunnen spelen. Aan de andere kant een console kopen voor één welbepaalde game is overkill natuurlijk :P
Forza?
Fable?
Kan nog wel een paar bedenken... zou geen Xbox voor Starfield kopen, maar als ik niet al een giga backlog zou hebben zou ik alsnog genoeg reden zien er een te kopen... ;)
Image

Re: Het afdwaaltopic

951
paveman wrote: 19 Jun 2023 10:37
NTGSruler wrote: 16 Jun 2023 16:43 Ben toch aant twijfelen om een Xbox aan te schaffen om Starfield te kunnen spelen. Aan de andere kant een console kopen voor één welbepaalde game is overkill natuurlijk :P
Forza?
Fable?
Kan nog wel een paar bedenken... zou geen Xbox voor Starfield kopen, maar als ik niet al een giga backlog zou hebben zou ik alsnog genoeg reden zien er een te kopen... ;)
:D Goed punt. Forza!

En die giga backlog is hier ook een dingetje. Dus om er nu nog een console bij te kopen.. En Starfield is ook een game waar je maanden kan mee bezig houden vermoed ik.
Image

Re: Het afdwaaltopic

952
Los van Starfield, maar eigenlijk ook niet, ...wat een mooie controller. :love:
Durf het hier bijna niet zeggen, maar dat is toch één ding dat MS in mijn ogen iets beter heeft gedaan bij de laatste generatie. Vind em mooier dan de PS5 controller. 🫣
Image

Re: Het afdwaaltopic

953
zenmaster wrote: 24 Jun 2023 11:26 Los van Starfield, maar eigenlijk ook niet, ...wat een mooie controller. :love:
Durf het hier bijna niet zeggen, maar dat is toch één ding dat MS in mijn ogen iets beter heeft gedaan bij de laatste generatie. Vind em mooier dan de PS5 controller. 🫣
Ieder zijn eigen mening maar ik vraag me altijd af waarom xbox spelers een andere linkerhand hebben dan de rechterhand? Kijk maar naar de joysticks. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

954
Heb het ooit eens overwogen om een Nacon PS4 controller te kopen en daar kon je die setting ook kiezen, waar de joystick links hoger staat.
Zal wel een goede reden hebben. :lol: Of gewoon andere visie zoals bij automerken, waar je bij het ene merk links omhoog in achteruit schakelt en bij het andere rechts naar beneden. 😅
Image

Re: Het afdwaaltopic

955
Sora_Lizard wrote: 24 Jun 2023 12:28
zenmaster wrote: 24 Jun 2023 11:26 Los van Starfield, maar eigenlijk ook niet, ...wat een mooie controller. :love:
Durf het hier bijna niet zeggen, maar dat is toch één ding dat MS in mijn ogen iets beter heeft gedaan bij de laatste generatie. Vind em mooier dan de PS5 controller. 🫣
Ieder zijn eigen mening maar ik vraag me altijd af waarom xbox spelers een andere linkerhand hebben dan de rechterhand? Kijk maar naar de joysticks. :D
Kijk, jij zegt wat ik denk :lol:

Maar een mens en zijn gewoontes. Ik heb vroeger ooit eens Xbox gespeeld bij een vriend, maar moest toch even wennen aan de controller.
Image

Re: Het afdwaaltopic

956
Toen ik nog veel tijd had om te gamen had ik zowel een PS3 en Xbox 360 en heb mij met beiden evenveel geamuseerd. Ook al staan de joysticks qua zicht wat raar, ik heb de controller van de Xbox altijd veel comfortabeler gevonden.
Dat waren ook wel de tijden van de grotere exclusives, dus had het nog zin om 2 consoles te hebben. Voor wat er nu nog maar is aan exclusives, zie ik er het nut niet zo van in. Zeker niet als er op PlayStation al meer games zijn dan een mens tijd kan hebben :lol:
Ondanks dat: goed dat er nog eens een exclusive in het oog springt ;)

Re: Het afdwaaltopic

958
Dit moet zo ongeveer de coolste PS2 ooit zijn :O

Image

De auto is de console... :O
PlayStation 2 Need for speed most wanted console was made by the Spiritplayers special for Electronic Arts games to promote there game at the games convention in Leipzig 2006
Bundled with 2 controllers, Need for Speed Most Wanted, a remote control, and 2 keys for the car,
The keys were used to actually turn on the console
Meer info en foto's:
https://consolevariations.com/collectib ... ed-console
Image
cron