Re: Het afdwaaltopic

962
met0t0 wrote: 08 Jul 2023 14:15 Da's wel een zotte console :)
Met de grootte van de huidige consoles zou ge wel iets groter nodig hebben, maar toch :lol:
Zoals ik het begrepen heb, is hiervoor het moederbord van een PS2 slim gebruikt. Die dingen waren achteraf bekeken wel heel erg klein :O
Image

Re: Het afdwaaltopic

963
Omdat ik niet goed wist waar ik het anders kon plaatsen: vorige vrijdag zijn er heel wat zotte dealtjes begonnen bij Game Mania, en begin ik te denken dat het faillisement van Game Mania een beetje in aantocht is. Het kan natuurlijk zijn dat ik er naast zit, maar heel wat kortingen van 50% of meer vind ik toch wat verdacht.

Re: Het afdwaaltopic

964
Die kans kan wel bestaan... Dacht dat Game Mania in Mol ook al permanent gesloten was en na een brandstichting in Turnhout is deze ook daar permanent gesloten... Maja, als je ziet dat een nieuw spel daar echt 80 euro kost en op een andere plek soms wel 15 euro goedkoper is...
Vooral ook bizar dan dat ze deze kortingen doen een dikke maand voor black friday ook
Image

Re: Het afdwaaltopic

965
Dan toch de zenmaster curse? 🤔🤭 Was vorige week nog voor het eerst in die van Antwerpen.
Zou het raar vinden want ze hebben recent nog heel die poppenhandel erbij genomen. En bij Sony doen ze ook elke maand kortingen. Maar nu is het wel veel bij GM, vond ik ook al een paar dagen geleden. FFXVI voor €40, Diablo 4 €30 (op PS4), ... Maar het is ook niet op alles.

De laatste jaren zijn er wel meerdere gesloten. Zei het onlangs nog in een ander topic. Mol inderdaad, 3-4 jaar geleden al. Beringen en Hasselt, ook op korte tijd.
Image

Re: Het afdwaaltopic

966
Jammer eigenlijk dat er nog zo weinig fysieke winkels zijn... Heb zelf 5 jaar vakantiewerk gedaan in de Bart Smit hier in Geel en die hun prijzen voor games waren eigenlijk goed! Maar ja, toen kwam de overname door Maxi Toys en die hun focus lag echt op speelgoed en games deden ze niet... Heeft een dik jaar geduurd ofzo vooraleer ook hier alle winkels definitief dicht gingen.
Image

Re: Het afdwaaltopic

968
Haha :lol: sowieso dan pas. Heb ook nog 2 vouchers...

Vind het ook jammer. Maar ik vrees dat het geen 5 jaar gaat duren voor fysieke games verdwijnen, of op z´n minst dat dat aangekondigd wordt. Winkels als GM zoals ze nu bestaan hebben dan weinig toekomst. Ik zou op nog meer dingen die gamers aantrekken inzetten, niet alleen niche spullen of collectables. Bv. snacks en drank om maar iets te zeggen. Als laatste redding dan, want ja... Ze zijn inderdaad ook niet de goedkoopste
Image

Re: Het afdwaaltopic

970
BREAKING: Lewis Hamilton to join Ferrari in 2025!
Tja, Lewis is echt erg loyaal aan Mercedes. Dat gaat dus helemaal goed komen bij Ferrari. :D :habba:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

974
Voor onze 2 Formule 1 fans Kolm en Sora:
Heeey ;(

Ja, wel een transfer met impact. En net voor het seizoen begint.
Heeft hij wel weer afgekeken van
Marquez. :q:

Wel kut voor Leclerc. Net verlengd, had na al die teleurstellingen en strategische rampen bij Ferrari ook kunnen vertrekken, maar blijft toch omdat hij oo zo graag bij Ferrari wereldkampioen wil worden. En dan komt die Hamilton erbij. :hi5: Als die laatste echt voor een extra titel wil gaan verwacht ik wel wat strubbelingen.

Vind dit wel spannender nu dan de races zelf. :lol: De stoelendans ging sowieso beginnen want heel veel rijders hadden maar tot 2024 een contract, maar dit geeft weer mogelijkheden tot leuke wissels.
Image

Re: Het afdwaaltopic

975
Ja jij hoort er ook bij Zenmaster :D

Hamilton komt in het rijtje Messi/Ronaldo. Véél geld binnenharken en terwijl wat uitbollen in hun sport.

Leclerc heeft destijds Vettel afgetroeft, dus het zou wel eens afscheid in mineur kunnen worden voor Hamilton.
Had beter de eer aan zich gehouden en op pensioen gegaan.
Image
cron