Re: Het afdwaaltopic

48
NTGSruler wrote:
ShAmPi wrote:Ik niets :)
Ik heb geen rijbewijs dus moet mijn vriendin rijden :D
Ik stel voor dat ik als enige mag drinken? :bier:
Als uw vriendin BOB is zie ik daar geen problemen in! :p
Bobette :)
Sara drinkt niet.

Nontheless
Zou beetje zielig zijn van enkel ik alcohol te drinken.

Zolang het geen cola is (dat lust ik in de verste verte niet), is er geen probleem.
Image

Re: Het afdwaaltopic

49
ShAmPi wrote:
NTGSruler wrote:
ShAmPi wrote:Ik niets :)
Ik heb geen rijbewijs dus moet mijn vriendin rijden
Ik stel voor dat ik als enige mag drinken? :bier:
Als uw vriendin BOB is zie ik daar geen problemen in! :p
Bobette :)
Sara drinkt niet.

Nontheless
Zou beetje zielig zijn van enkel ik alcohol te drinken.

Zolang het geen cola is (dat lust ik in de verste verte niet), is er geen probleem.
Inderdaad Bobette :) En er zal zeker wel iets anders zijn dan cola!
Image

Re: Het afdwaaltopic

51
NTGSruler wrote:
ShAmPi wrote:Bobette :)
Sara drinkt niet.

Nontheless
Zou beetje zielig zijn van enkel ik alcohol te drinken.

Zolang het geen cola is (dat lust ik in de verste verte niet), is er geen probleem.
Inderdaad Bobette :) En er zal zeker wel iets anders zijn dan cola!
We lopen wel wat op de zaken vooruit, maar alle 5 voorgaande jaren heb ik als organisator het gebruik van alcoholische dranken sterk ontmoedigd. Om verschillende redenen:
1. aanwezigheid van minderjarigen;
2. geen alcohol als er nog gereden moet worden;
3. niet bij iedereen valt drank altijd goed, hetgeen tot wangedrag zou kunnen leiden.

Overigens werd er voor het eten gezorgd (muv vegetarisch voedsel) en voor drinken zorgde men zelf.

Maar goed, laten we even kijken hoe het zich hier ontwikkelt voordat ik weer ga informeren naar mogelijke belangstelling. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

53
RoyVdW wrote:Zit iedereen nu al hier of hoe zit dat? :p
Heeft iemand al iets op Chief/Pure gepost? Het feit dat er weer een blog(ook als is het nog zeer traag met nieuws) bij zit is misschien reden om daar ook nog wat leden te vinden. :)

Re: Het afdwaaltopic

54
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Zit iedereen nu al hier of hoe zit dat? :p
Heeft iemand al iets op Chief/Pure gepost? Het feit dat er weer een blog(ook als is het nog zeer traag met nieuws) bij zit is misschien reden om daar ook nog wat leden te vinden. :)
Dat er niet continu artikels gepost worden is de bedoeling hoor ;)
Image

Re: Het afdwaaltopic

55
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Zit iedereen nu al hier of hoe zit dat? :p
Heeft iemand al iets op Chief/Pure gepost? Het feit dat er weer een blog(ook als is het nog zeer traag met nieuws) bij zit is misschien reden om daar ook nog wat leden te vinden. :)
Denk dat het voorlopig nog een tijd zo traag zal zijn. Het nieuws wordt tenslotte door enkele enthousiaste leden hier gebracht, die het dan ook nog eens grotendeels in hun vrije tijd doen. :)
Image

Re: Het afdwaaltopic

56
NTGSruler wrote:
BozeGozerXrd wrote:
RoyVdW wrote:Zit iedereen nu al hier of hoe zit dat? :p
Heeft iemand al iets op Chief/Pure gepost? Het feit dat er weer een blog(ook als is het nog zeer traag met nieuws) bij zit is misschien reden om daar ook nog wat leden te vinden. :)
Denk dat het voorlopig nog een tijd zo traag zal zijn. Het nieuws wordt tenslotte door enkele enthousiaste leden hier gebracht, die het dan ook nog eens grotendeels in hun vrije tijd doen. :)
Niet ieder nieuwe trailer of reeks afbeeldingen hoeft geplaatst te worden, maar groot nieuws zoals de aankondiging van een nieuwe game hoort er toch wel op, ook al is het een dag later. Zo heb je ook nog kans dat er wat nieuwe leden blijven hangen.

Re: Het afdwaaltopic

57
Sora_Lizard wrote:
NTGSruler wrote:
ShAmPi wrote:Bobette :)
Sara drinkt niet.

Nontheless
Zou beetje zielig zijn van enkel ik alcohol te drinken.

Zolang het geen cola is (dat lust ik in de verste verte niet), is er geen probleem.
Inderdaad Bobette :) En er zal zeker wel iets anders zijn dan cola!
We lopen wel wat op de zaken vooruit, maar alle 5 voorgaande jaren heb ik als organisator het gebruik van alcoholische dranken sterk ontmoedigd. Om verschillende redenen:
1. aanwezigheid van minderjarigen;
2. geen alcohol als er nog gereden moet worden;
3. niet bij iedereen valt drank altijd goed, hetgeen tot wangedrag zou kunnen leiden.

Overigens werd er voor het eten gezorgd (muv vegetarisch voedsel) en voor drinken zorgde men zelf.

Maar goed, laten we even kijken hoe het zich hier ontwikkelt voordat ik weer ga informeren naar mogelijke belangstelling. :D
Mij wil je niet dronken zien :O haha nee, nog nooit zat geweest. Drank mag er zijn, als je er volwassen mee kan omgaan (maar ik kan er oo kwel tegen als iemand hem eens laat gaan, als hij geen gevaar vormt voor zichzelf of anderen).
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

58
dividedx11 wrote:
Sora_Lizard wrote:
NTGSruler wrote:
Inderdaad Bobette :) En er zal zeker wel iets anders zijn dan cola!
We lopen wel wat op de zaken vooruit, maar alle 5 voorgaande jaren heb ik als organisator het gebruik van alcoholische dranken sterk ontmoedigd. Om verschillende redenen:
1. aanwezigheid van minderjarigen;
2. geen alcohol als er nog gereden moet worden;
3. niet bij iedereen valt drank altijd goed, hetgeen tot wangedrag zou kunnen leiden.

Overigens werd er voor het eten gezorgd (muv vegetarisch voedsel) en voor drinken zorgde men zelf.

Maar goed, laten we even kijken hoe het zich hier ontwikkelt voordat ik weer ga informeren naar mogelijke belangstelling. :D
Mij wil je niet dronken zien :O haha nee, nog nooit zat geweest. Drank mag er zijn, als je er volwassen mee kan omgaan (maar ik kan er oo kwel tegen als iemand hem eens laat gaan, als hij geen gevaar vormt voor zichzelf of anderen).
Iedereen reageert anders op alcohol. Ik vind het alleen vervelend als mensen agressiever worden of anderen lastig vallen. Ik wordt alleen heel happy en onnozel :p Maar dat gebeurd heeel zelden dat ik te veel op heb. Gezond is het niet.
Image