Re: Het afdwaaltopic

62
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Lees die blog praktisch nooit. Ben enkel een forum gewend nu van OPM :)
Het is niet echt veel, dus ge kunt de titels dan wel snel eens overlopen of een unboxing-artikel bekijken ;)
Blijkbaar heeft die blog info aan de zijkant van het forum geen auto update, want de nieuwere artikels staan er nog niet tussen.

Re: Het afdwaaltopic

63
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Lees die blog praktisch nooit. Ben enkel een forum gewend nu van OPM :)
Het is niet echt veel, dus ge kunt de titels dan wel snel eens overlopen of een unboxing-artikel bekijken ;)
Blijkbaar heeft die blog info aan de zijkant van het forum geen auto update, want de nieuwere artikels staan er nog niet tussen.
Inderdaad, is een handmatig stukje tekst waar enkele artikels op staan. Voor alles moet je maar naar de blog gaan ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

64
BozeGozerXrd wrote:
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:Lees die blog praktisch nooit. Ben enkel een forum gewend nu van OPM :)
Het is niet echt veel, dus ge kunt de titels dan wel snel eens overlopen of een unboxing-artikel bekijken ;)
Blijkbaar heeft die blog info aan de zijkant van het forum geen auto update, want de nieuwere artikels staan er nog niet tussen.
Dat blokje is een puur HTML-stuk waarin we handmatig de laatste links kunnen plaatsen.
Spijtig genoeg (nog) geen autofunctie hiervoor die de koppeling legt.

We zullen er op letten dit strikter op te volgen.
Image

Re: Het afdwaaltopic

65
BozeGozerXrd wrote:Niet iedere nieuwe trailer of reeks afbeeldingen hoeft geplaatst te worden, maar groot nieuws zoals de aankondiging van een nieuwe game hoort er toch wel op, ook al is het een dag later. Zo heb je ook nog kans dat er wat nieuwe leden blijven hangen.
Ik heb bovenstaande al doorgegeven aan onze 'bloggers'.

Graag wil ik je zeggen dat we je erkentelijk zijn voor het meedenken, niet alleen in dit voorbeeld, maar ook andere tips nemen we zeker steeds mee in het overleg. Het getuigt van een waardering van onze nieuwe blog en ons nieuwe forum. Dat je soms ook kritisch bent zal ons ook dwingen om scherp te blijven.

Thanx! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het afdwaaltopic

66
Inderdaad, misschien zal niet iedereen er zo over denken maar ik vind het een positief aspect dat je ons wat helpt en ons wijst op fouten, we kunnen er alleen maar iets mee leren.

Het is wel niet zonder reden dat je zeurpiet v/h jaar bent geworden :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

68
RoyVdW wrote:Zijn er eilek al plannen voor een BBQ? Wordt mss is tijd dat ik ook kom en mijn lelijke kop laat zien :smug:
Ik zou er ook zijn :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het afdwaaltopic

71
Sora_Lizard wrote:Hij wordt dit jaar al 3. Dan krijg jij de controllers niet meer in handen denk ik. ;)
Ik ga hier al niet direct beginnen met het breken van de regels dus...

Hij weet al goed dat de controllers van papa zijn, Milo heeft echter ook de zijne hoor, eentje met een volledig lege batterij ;) Ignorance is bliss hé :o
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Het afdwaaltopic

73
Stany7 wrote:
Sora_Lizard wrote:Hij wordt dit jaar al 3. Dan krijg jij de controllers niet meer in handen denk ik. ;)
Ik ga hier al niet direct beginnen met het breken van de regels dus...

Hij weet al goed dat de controllers van papa zijn, Milo heeft echter ook de zijne hoor, eentje met een volledig lege batterij ;) Ignorance is bliss hé :o
Begin de controller maar alvast op te laden. Richting de 4 jaar kunnen ze sommige games al redelijk spelen.

Re: Het afdwaaltopic

74
@Frans: Hij zal er zeker terug bij zijn hoor, dan kan ik hem al zijn trucjes laten showen :D (als hij niet te verlegen gaat zijn natuurlijk :p)
@BozeGozerXrd: Book of spells en walking with dino's liggen al klaar tegen dat hij er zin in heeft :)
BozeGozerXrd wrote:
ShAmPi wrote:---- bah had game besteld en betaald nu is die webshop failliet...
bye bye money :(
Welke webshop en welke game?
Dacht 4gamers ofzo
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.