Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11338
+++++ Terug van mijn reis. Ongelofelijk boeiende ervaring geweest, we hebben heel wat dingen meegemaakt die ik nooit meer zal vergeten en veel nieuwe mensen leren kennen. Ik moet het allemaal nog even laten bezinken, maar ik zou het zeker zien zitten om nog terug te keren als ik kan
--- Het dagelijkse leven hier hervat vanaf donderdag. Vreemd om bijna een maand niet aan het werk gedacht te hebben en ik vanaf donderdag er weer helemaal ingegooid zal worden. Zal wel weer wennen
+++ Vrijdag personeelsfeest, leuk om de collega's terug te zien waar ik de afgelopen jaren mee heb gewerkt

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11340
met0t0 wrote: 16 Jan 2024 15:36 +++++ Terug van mijn reis. Ongelofelijk boeiende ervaring geweest, we hebben heel wat dingen meegemaakt die ik nooit meer zal vergeten en veel nieuwe mensen leren kennen. Ik moet het allemaal nog even laten bezinken, maar ik zou het zeker zien zitten om nog terug te keren als ik kan
--- Het dagelijkse leven hier hervat vanaf donderdag. Vreemd om bijna een maand niet aan het werk gedacht te hebben en ik vanaf donderdag er weer helemaal ingegooid zal worden. Zal wel weer wennen
+++ Vrijdag personeelsfeest, leuk om de collega's terug te zien waar ik de afgelopen jaren mee heb gewerkt
Weet je zeker dat je weer terug wilt naar het 9-5 leven? ;)

OT:
- Roadtrip door Mexico was rete saai.
+/- Weer een ex vriendin erbij.
- Werk heeft nog een UX/UI designer aangenomen omdat ik "very expensive" ben.
+ Alles geeft weer nieuwe kansen en mogelijkheden! :sun: