Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1906
----- PS3 blijft weer vasthangen, aarghhhhh :angry:
- ik heb onlangs alles gereset en alles kwijt maar hij werkte weer, nu dus weer niet meer
--- en ik had net MGS 1, 2, 3 en peace walker gekocht en gedownload. Zowel 1,2 als 3 waren geInstalleerd maar tijdens de installatie van peace walker bleef hij hangen en nu in safe mode lukt het precies weer niet meer, pfffff
en verder nog:
+ morgen nog een dagje en het is weekend
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1908
Maxidomino wrote:----- PS3 blijft weer vasthangen, aarghhhhh :angry:
- ik heb onlangs alles gereset en alles kwijt maar hij werkte weer, nu dus weer niet meer
--- en ik had net MGS 1, 2, 3 en peace walker gekocht en gedownload. Zowel 1,2 als 3 waren geInstalleerd maar tijdens de installatie van peace walker bleef hij hangen en nu in safe mode lukt het precies weer niet meer, pfffff
en verder nog:
+ morgen nog een dagje en het is weekend
hoe oud is hij ?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1909
++ Gisteren Waner Bros. studios bezocht
+/-- In LA hadden we een zalig hotel, nu in San Diego zitten we in een krot...
++/--- Eens gaan kijken naar de ingang van Comic Con, maar we hadden geen tickets :TT_TT:
+++ Zo zalige sfeer die daar hangt
-- Als je een badge had van CC kon je fcking Lego Dimensions en Project Morpheus testen...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1910
Maxidomino wrote:----- PS3 blijft weer vasthangen, aarghhhhh :angry:
- ik heb onlangs alles gereset en alles kwijt maar hij werkte weer, nu dus weer niet meer
--- en ik had net MGS 1, 2, 3 en peace walker gekocht en gedownload. Zowel 1,2 als 3 waren geInstalleerd maar tijdens de installatie van peace walker bleef hij hangen en nu in safe mode lukt het precies weer niet meer, pfffff
Dat klinkt helemaal niet tof... :(



--- Niet zo veel geslapen als ik wou, maar anders is de dag te kort...
--- Gisteren was niet leuk: koppijn in de ochtend en avond + buikpijn heel de avond door... ;(
+/---- CE van Miror's Edge aangekondigd: 200 balle! Iets te duur en iets te weinig content om daarmee door te gaan...
--- 't begint weer warmer te worden...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 89 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1911
dividedx11 wrote:++ Gisteren Waner Bros. studios bezocht
+/-- In LA hadden we een zalig hotel, nu in San Diego zitten we in een krot...
++/--- Eens gaan kijken naar de ingang van Comic Con, maar we hadden geen tickets :TT_TT:
+++ Zo zalige sfeer die daar hangt
-- Als je een badge had van CC kon je fcking Lego Dimensions en Project Morpheus testen...
Slechter als ons hotel in Rome kan niet :p Ikke en 2 goei maten zaten eerst op een kamer met de grootste schimmelvlek ooit. Als ge daar 1 nacht bleef slapen kreegde volgens mij instant 1 of andere exotische ziekte. Uitleg van de manager: een kleine vochtplek! Gelukkig opt laatste toen nog een andere kamer gekregen.
Btw, ik heb Project Morpheus vorig jaar op Gamescom is getest. Dat is echt wel een vreemde ervaring :p Ik zat in een grote kooi terwijl er een haai rond mij zwom. Ik had ook een geweer dat op gene zak trok :p
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1912
--- Whut?
--- Mijn moeder maakt een afspraak met de kapper buiten mijn weten om, omdat mijn vader vond dat ik korter haar nodig had...
--- Ik ben 28j, ik kies dat, godverdomme! :kaboom:
--- Nu zijn ze zelfs aan het discussiëren hoe lang mijn haar afgeknipt moet worden...
--- En weet je wat het ergste is? Als ik NEEN zeg is het enorme ruzie hier...ik moet dit dus gewoon slikken... ;( :bomb:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1914
Captain Witwicky wrote:--- Whut?
--- Mijn moeder maakt een afspraak met de kapper buiten mijn weten om, omdat mijn vader vond dat ik korter haar nodig had...
--- Ik ben 28j, ik kies dat, godverdomme! :kaboom:
--- Nu zijn ze zelfs aan het discussiëren hoe lang mijn haar afgeknipt moet worden...
--- En weet je wat het ergste is? Als ik NEEN zeg is het enorme ruzie hier...ik moet dit dus gewoon slikken... ;( :bomb:
Laat het bijpunten en vraag aan de kapper naar looks die een professionele en verzorgde uitstraling geven? Want daar gaat het om, toch? Dat je er profi uitziet bij een volgend sollicitatiegesprek?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1915
Gamefreak wrote:
Maxidomino wrote:----- PS3 blijft weer vasthangen, aarghhhhh :angry:
- ik heb onlangs alles gereset en alles kwijt maar hij werkte weer, nu dus weer niet meer
--- en ik had net MGS 1, 2, 3 en peace walker gekocht en gedownload. Zowel 1,2 als 3 waren geInstalleerd maar tijdens de installatie van peace walker bleef hij hangen en nu in safe mode lukt het precies weer niet meer, pfffff
en verder nog:
+ morgen nog een dagje en het is weekend
hoe oud is hij ?
Drie jaar ofzo. Maar ik heb er een jaar niets mee gedaan omdat hij stuk was en ik toch een ps4 heb, maar deze zomer heb ik hem eindelijk volledig gereset en hij werkte, tot gisteren dus. Niet dat ik daar veel op ga spelen maar ik had net alle metal gears gekocht om te spelen voor mgs5 verschijnt. Dus nu ben ik wel pissed.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1916
Tamara wrote:Laat het bijpunten en vraag aan de kapper naar looks die een professionele en verzorgde uitstraling geven? Want daar gaat het om, toch? Dat je er profi uitziet bij een volgend sollicitatiegesprek?
Mja, in principe wel, maar ze hebben ook gewoon niet graag dat mijn haar langer is of zoals bij mij vader, dat mijn haar zelfs lang is. Maar als ik dan vraag of mijn kapper mij een "verzorgde" look wil geven, dan is dat niet blijvend toch? Want wat meer kunnen ze doen dan wat knippen? Ik heb m.a.w. geen totale stijl make-over nodig, dus ze moeten daar niks fancy begin doen.

Ik was van plan om het tot ongeveer mijn schouders te laten knippen, dat is een pak meer dan enkel bijpunten.


--- Ouders irriteren mij op dit moment... :wot:
--- Vader heeft geen geduld, echt 0, niks...
--- Ik heb de grondigste hekel aan mensen die alles in mijn gezicht duwen (bij wijze van spreken) of zaken aanduiden op het laptopscherm waar ik zit met een hele arm, net alsof ik niet kan lezen wat er op het scherm staat...blijf uit mijn (voorste) gezichtsveld! :bomb:
--- Laptop info zoeken voor mijn vader zijn nieuwe laptop, lijkt erop alsof laptop totaal niet bestaat...ik vind geen info... WTH?? :dizzywizzy:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1917
Captain Witwicky wrote:
Tamara wrote:Laat het bijpunten en vraag aan de kapper naar looks die een professionele en verzorgde uitstraling geven? Want daar gaat het om, toch? Dat je er profi uitziet bij een volgend sollicitatiegesprek?
Mja, in principe wel, maar ze hebben ook gewoon niet graag dat mijn haar langer is of zoals bij mij vader, dat mijn haar zelfs lang is. Maar als ik dan vraag of mijn kapper mij een "verzorgde" look wil geven, dan is dat niet blijvend toch? Want wat meer kunnen ze doen dan wat knippen? Ik heb m.a.w. geen totale stijl make-over nodig, dus ze moeten daar niks fancy begin doen.
Je kunt vragen of ze je kunnen leren hoe je je haar op een professionele wijze kunt stijlen en dragen, zodat je het ook thuis kunt doen. Misschien staat een man bun je wel erg goed.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1918
Elexus wrote:++ Penny Dreadful finale was zalig
-- but oh oh oh soooo sad :'( :'( :'(
-- nu wachten op season 3, nooooo D:
++ morgen Jurassic World gaan kijken, ben eens benieuwd, nooit de trilogy gezien van Jurassic Park :p
me to gaan zien :) wel al een paar keer de trilogie gezien :p

++ ale f1 2015 krijgen voor men birthday morgen
++ morgen dus cinema
++ bijna conge nog 2 werkdagen
++ vrienden blij maken
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1919
Captain Witwicky wrote:
Tamara wrote:Laat het bijpunten en vraag aan de kapper naar looks die een professionele en verzorgde uitstraling geven? Want daar gaat het om, toch? Dat je er profi uitziet bij een volgend sollicitatiegesprek?
Mja, in principe wel, maar ze hebben ook gewoon niet graag dat mijn haar langer is of zoals bij mij vader, dat mijn haar zelfs lang is. Maar als ik dan vraag of mijn kapper mij een "verzorgde" look wil geven, dan is dat niet blijvend toch? Want wat meer kunnen ze doen dan wat knippen? Ik heb m.a.w. geen totale stijl make-over nodig, dus ze moeten daar niks fancy begin doen.

Ik was van plan om het tot ongeveer mijn schouders te laten knippen, dat is een pak meer dan enkel bijpunten.
vraag een chonmage? (IE: samurai bun zie foto)


-- nog altijd ziek
-- onderste van mn neus is kapot door veel te snuiten
+++ verhuizen op 1 augustus
+++ eindelijk weg uit dit krot
--- huisbaas hier gaat moeilijk doen
+/- volgende week kijken bij de huurdersbond of ik hem geen toontje lager kan doen zingen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1920
Ligeiro wrote:vraag een chonmage? (IE: samurai bun zie foto)
Haha! Ik zal afkomen in traditionele samurai kledij! Als dit geen klasse is! :D
Tamara wrote:
Captain Witwicky wrote:Mja, in principe wel, maar ze hebben ook gewoon niet graag dat mijn haar langer is of zoals bij mij vader, dat mijn haar zelfs lang is. Maar als ik dan vraag of mijn kapper mij een "verzorgde" look wil geven, dan is dat niet blijvend toch? Want wat meer kunnen ze doen dan wat knippen? Ik heb m.a.w. geen totale stijl make-over nodig, dus ze moeten daar niks fancy begin doen.
Je kunt vragen of ze je kunnen leren hoe je je haar op een professionele wijze kunt stijlen en dragen, zodat je het ook thuis kunt doen. Misschien staat een man bun je wel erg goed.
Aan zo'n knots op mijn kop heb ik ook al gedacht :p
Kzal het misschien eens vragen. Thanks :)
Maar of dit, of ener waarmee ik mogelijks kan afkomen, goedgekeurd wordt door mijn ouder(s) is een andere zaak.

--- Eindelijk wat info gevonden over die laptop, verdoken op het internet...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2