Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10021
FGras wrote:+ Ik heb geen corona dus...
+ Morgen naar Gran Canaria voor onbepaalde tijd.
+ Collega’s die het wel vet vinden dat ik een tijdje vanuit het buitenland ga werken.
- HR die mij misschien gaan aanklagen voor werkweigering omdat ik niet op mijn zolderkamertje in Nederland zit.
+ Avontuur. Leven in de brouwerij.
+ Eerst 2 weken vakantie.
+ Aan het strand chillen en in de bergen hiken.
Zo, das durven...
Respect alleszins!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10022
FGras wrote:+ Ik heb geen corona dus...
+ Morgen naar Gran Canaria voor onbepaalde tijd.
+ Collega’s die het wel vet vinden dat ik een tijdje vanuit het buitenland ga werken.
- HR die mij misschien gaan aanklagen voor werkweigering omdat ik niet op mijn zolderkamertje in Nederland zit.
+ Avontuur. Leven in de brouwerij.
+ Eerst 2 weken vakantie.
+ Aan het strand chillen en in de bergen hiken.
Veel plezier en veel succes! Kom weer heel terug. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10024
FGras wrote:+ Ik heb geen corona dus...
+ Morgen naar Gran Canaria voor onbepaalde tijd.
+ Collega’s die het wel vet vinden dat ik een tijdje vanuit het buitenland ga werken.
- HR die mij misschien gaan aanklagen voor werkweigering omdat ik niet op mijn zolderkamertje in Nederland zit.
+ Avontuur. Leven in de brouwerij.
+ Eerst 2 weken vakantie.
+ Aan het strand chillen en in de bergen hiken.
Veel succes en plezier! :cool:
En zolang je uw werk doet, kunnen ze toch niet veel zeggen?

+++ Nieuwe laptop na 8 jaar met de vorige. Wat een verschil :D
+++ Verlengd weekend, het is nodig om wat tot rust te komen
--- Volgende week weer met veel te weinig collega's op kantoor, dat belooft weer een lastige week te worden :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10025
met0t0 wrote:Gamefreak verdwijnt maar Captain Witwicky duikt terug op, zou het kunnen dat... het om één en dezelfde persoon gaat?
gespleten persoonlijkheid ;)
of meester der illusie?

+++ Kapot lachen met Untitled Goose Game
+++ Dragon Ball
+++ Artbooks
+++ grote plastieken dozen

--- Pijn ontwikkeld in mijn onderarm door heel de tijd thuiswerk aan een pc
--- Dikke zever: de EU Bandai Namco store kan niet leveren naar BE, maar de FR-website wel, ik gaan klagen bij customer service, zeg ik dat ik geen franse versie wil (want bllijkbaar ben ik de enige nederlands-sprekende Belg die via hun website bestelt) en wil bestellen bij EU, annuleren ze toch wel mijn bestelling zeker en verplichten ze me te bestellen bij FR, en hun standaard "sorry, not sorry"-bullshit. Na eigen onderzoek op de FR website zal ik toch tenminste de artbook in het engels hebben, maar dat konden ze me niet zelf doorgeven, neen de klant moest het weer allemaal zelf uitzoeken, prutsers
--- Zeer belangrijke dagen deze week voor mijn job, er wordt beslist of ze me vast nemen of ze me laten gaan, hallo carrière of salu + 2 jaar voor niks gewerkt + weer vanaf 0 beginnen
--- veel buikklachten
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10031
++++ mij verdiepen in de wondere wereld van "onbeperkt" surfen, piek en daluren vs datalimiet, streamen met chromecast, Netflix abonnementen en of het waard is, Netflix vs Amazon vs Disney+...
++/-- Twijfel of we Netflix aanschaffen of niet. Ik vermoed eens we het hebben we niet meer zonder gaan kunnen...
---- De verborgen kantjes van Netflix ivm offline kijken =》 niet alles is offline te bekijken, limiet op hoe lang je de offline content kan bekijken..
---- Nog geen mail gekregen van FNAC voor de verzending van 2 chromecasts. Volgens de website ging de levering de 7e of de 8e april zijn..
---- Weinig gegamed laatste tijd
++++ Morgen nog een dagshift en dan 4 dagen off. Toch maar beetje gamen dan!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10034
De "kleinste" thuis wordt deze maand ondertussen 11 en begint zich stilaan in andere dingen te interesseren.
Disney+ ligt mezelf en mijn vrouw niet zo echt denk ik. Star Wars en The Mandalorian zijn niet echt ons ding. Natuurlijk is Disney+ meer dan dat.

Netflix is het jammer dat Lost en Prison Break niet meer te bekijken zijn. Old school series die ik vroeger maar deels heb kunnen volgen.
Zijn Peaky Blinders, Breaking Bad, The Crown ook op Disney+ te zien? Want in abonnementsgeld scheelt dat nogal tss Netflix en Disney+. 192 euro jaarlijks voor Netflix (premium) vs 90 euro voor Disney+.

Anyway.. is mss meer een topic voor in het Netflix gedeelte.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10035
NTGSruler wrote:De "kleinste" thuis wordt deze maand ondertussen 11 en begint zich stilaan in andere dingen te interesseren.
Disney+ ligt mezelf en mijn vrouw niet zo echt denk ik. Star Wars en The Mandalorian zijn niet echt ons ding. Natuurlijk is Disney+ meer dan dat.

Netflix is het jammer dat Lost en Prison Break niet meer te bekijken zijn. Old school series die ik vroeger maar deels heb kunnen volgen.
Zijn Peaky Blinders, Breaking Bad, The Crown ook op Disney+ te zien? Want in abonnementsgeld scheelt dat nogal tss Netflix en Disney+. 192 euro jaarlijks voor Netflix (premium) vs 90 euro voor Disney+.

Anyway.. is mss meer een topic voor in het Netflix gedeelte.
Prison Break, Peaky Blinders, Breaking Bad en The Crown zijn alle 4 te bekijken op netflix!
Image
cron