Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10160
--- 'Alle medewerkers zijn momenteel in gesprek' moet de afgelopen weken de meest gehoorde zin zijn aan de telefoon bij mij :(
--- Ongelooflijk wat een gedoe en bureaucratie er is in NL voor 1 auto en 1 motor mee te nemen als verhuisgoed van BE naar NL
+++ Mijn motor is verzekerd en ik moet nu enkel nog het kenteken laten maken en dan kan ik daar toch weer mee rijden
--- Belgische verzekering en bewijs van totaal schadevrije jaren wilt maar niet vlotten... de laatste 5 jaar geven ze zo een bewijs van omdat dat 'de standaard' is binnen België maar als je 'alles' wilt dan is het plots moeilijk.

Tip: Vraag elke 4 jaar je schadeoverzicht van de laatste 5 jaar op voor al je voertuigen, dan heb je vanzelf een bewijs van alle schadevrije jaren als je ooit naar het buitenland zou verhuizen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10161
Iets regelen in België is altijd een hoop miserie en duurt altijd eeuwen… Maar oo wee als ze zelf iets nodig hebben.

--- Nieuwe backpack zou vandaag geleverd worden. Heb een afleverbericht gekregen vanmorgen dus stond daarnet in het afhaalpunt. Blijkt dat die Carrefour nét vandaag stopt met UPS. 😑 Ze hebben de pakketten niet aangenomen en de koerier moest alles weer meenemen, wist zelf ook van toeten of blazen denk ik. Je zou denken dat die winkel eerst UPS op de hoogte brengt.
Dus daarnet zelf naar 078 nummer gebeld (jeej 💸) om alles te regelen. Weekend is weer geweldig begonnen. Vorig weekend 4 dagen ziek geweest tijdens verlengd weekend. 😞 Is nu niet zo erg en heb de pack niet dringend nodig, maar keek ernaar uit om hem dit weekend te installeren en misschien toch een korte hike te doen. En het is weer de zoveelste keer dat er bij mij iets fout gaat met een zending.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10162
+++ Straks eens een terrasje doen
+++ Momenteel doe ik stage bij MENT TV, en het bevalt me zeer goed
+++ Besloten dat ik na de zomer zelfstandige in hoofdberoep wordt
-- Best wel eng, komt veel bij kijken en je moet natuurlijk heel veel afgeven aan de staat
++ Mocht het echt niet lukken is het geen ramp want ik woon nog een jaartje thuis
++ Maar ik heb er wel vertrouwen in
--/+++ Zomaar even 10 000 investeren in nieuw materiaal is een behoorlijke som, wel tof natuurlijk langs de andere kant
+++ Na mijn stage bij MENT mag ik normaal gezien twee dagen in de week blijven komen als freelancer

--- Geen Ratchet & Clank kunnen spelen op release
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10165
Mr.Wolf wrote: 28 May 2021 19:25 +++++ Bangelijke eindevaluatie gehad! Mijn minste punt was tussen de 14 en 16 en had vooral tussen de 16 en 18 gekregen! Enkel maar lovende feedback.
+++ Had er plek vrij geweest, had ik mogen beginnen bij de politiezone als IT'er
++++++ Eindelijk weer wat meer vrije tijd!
Well done! :jip:

+++ eindelijk wat zonneschijn
--- ik was die regen zooo beu
+- maar ik wil ook geen 25 graden :relief:
+++ vandaag nog eens uitgebreid koken
+- levende kreeft gekocht. Ik vind het wel effectief zielig voor dat beestje. Maar de smaak van verse kreeft is gewoon zo veel beter dan die van uit de diepvries afdeling. Ik doe wel mijn best om hem onmiddellijk uit zijn lijden te verlossen en zeker niet te laten afzien.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10166
Mr.Wolf wrote: 28 May 2021 19:25 +++++ Bangelijke eindevaluatie gehad! Mijn minste punt was tussen de 14 en 16 en had vooral tussen de 16 en 18 gekregen! Enkel maar lovende feedback.
+++ Had er plek vrij geweest, had ik mogen beginnen bij de politiezone als IT'er
++++++ Eindelijk weer wat meer vrije tijd!
Gefeliciteerd! :party: :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10168
Goed bezig, Divided en Mr.Wolf! :cool:

--- Stresserende dossiers op het werk blijven maar komen. Hopelijk dat ik er na deze week voor even van verlost ben
+++ Komende week zouden wel heel wat dingen in het appartement in orde kunnen komen en dan kunnen de laatste zaken uitgepakt worden, zodat het verhuisgevoel hopelijk eindelijk achter de rug is...
--- ... wel heel weinig thuis volgende week
cron