Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10172
paveman wrote: 31 May 2021 08:58
gamerke1992 wrote: 30 May 2021 21:52 +++ mijn overbelaste knie van het lopen lijkt te genezen. Hopelijk kan ik snel weer mijn oude tempo aan. Ik ga in ieder geval rustig terug opbouwen.
Ai! Het was dus toch wat teveel...? Jammer, hoor! Maar rustig aan weer opbouwen inderdaad
Ja inderdaad. Plots last gekregen. Vooral op heuvels of trappen. Ondanks dat ik er wel op toezie dat ik niet overdrijf. Ik heb ook een voetanalyse laten doen en aangepaste loopschoenen gekocht, dus aan de schoenen zou het niet mogen liggen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10173
Mr.Wolf wrote: 31 May 2021 08:28 Thanks allemaal :hug:
Eindelijk kan ik overdag nog eens buitenkomen! Ik zat vanaf januari ofzo opgesloten in de veranda waarbij ik eens niet kon buitenkomen. Bij stage mocht ik ook niet naar de stageplek zelf gaan waardoor deze al heel snel heel saai werd...

------ Helemaal verbrand door gisteren eens te gaan geocachen en mezelf niet in te smeren...
:D
Ik heb bij de eerste streep zon ook gaan cachen. Ik heb een week mijn vel kunnen aftrekken van mijn armen en hoofd :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10175
^nice. Ik zit er ook op te wachten. Volgens een tool in de krant zou ik vorige week mijn uitnodiging gehad moeten hebben… 🤣 Mijn prachtige gemeente doet echter zijn zin en kijkt zo niet naar wat de rest van België doet. 😒 Werkt ook niet met reservelijsten. Denk dat de vrienden en familie van de gemeenteraad voorrang krijgen.

+ Eindelijk wat warmer weer
— zware dagen op het werk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10179
Congratz Kolm!

++/-- Gamen wat minder wegens het mooie weer.
++++ Héérlijke wandelingetjes doen met ons viervoetertje. :love:
---- Hooikoorts en niezen met lopende neus.
++++ Bezig aan laatste week op het werk en dan alweer 2 weekjes off!
++++ Volgende week wel dagje mee op zee =》 kennismaking met werking, opdrachten, verschillende zaken op zee.. Enthousiast hiervoor =》 weer een nieuw laagje kennis erbij in de uitvoering van mijn job.
++/-- Vaccinatie: er zijn (al is het miniem) enkele gevallen vastgesteld met hartspierontsteking bij jongere mensen met het vaccin van Pfizer. Dit doet mij twijfelen om de dag (en) na de prik te gaan sporten?
++++ 9 juni de gym weer open. Je kan kiezen om hen te steunen ( abonnement is afgelopen na 7-8maanden dicht te zijn) en dus nieuw abonnement aan te gaan. Ofwel geven ze wat je nog resterend had gewoon vanaf 9 juni terug. Ik heb gekozen om gewoon nieuw jaarabonnement aan te schaffen. Ze hebben het ook moeilijk gehad, bovendien geven ze zelfs nog korting er bovenop, dus mooi van de uitbaters. Kijk er enorm naar uit!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10183
Da_SoldierBE wrote: 10 Jun 2021 00:41 +/- vandaag mail gehad met uitnodiging vaccinatie
- zou oud ben ik nog niet o.o
Het is in België erg afhankelijk van de regio waar je onder valt... Mijn vriendin heeft nog niets gehad omdat haar dorpje onder Hasselt (= grote regio) valt en andere, jongere vriendinnen van haar in vergelijkbare kleine dorpjes wel omdat ze onder een andere, kleinere regio vallen.

--- Zo moe... :moe:
Image