Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10201
--- pijn in knie verplicht me altijd om plat te liggen... Wat een impact dat dit heeft op mijn leven.
--- soort van tennis elleboog gekregen, wat een pijn, mijn arm kan soms zaken niet vastgrijpen of vastnemen
--- schouder ook zeer
--- heel mijn linkerkant van mijn borstkas doet zeer

+++ ook al was het een andere E3 dan "normaal" toch kan die niet meer stuk voor mij :
+++ jurassic world evolution 2
+++ guardians of the galaxy
+++ evil dead
--- geen echt nieuws van FF16

+++ eindelijk mijn kamer beginnen verven
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10202
NTGSruler wrote: 16 Jun 2021 15:55 ++++ 1e prik gekregen deze middag.
---- Antivaxxers en al hun theorieën :D
---- Zelfde geldt voor diegene die pro vaccinatie zijn.
++++ De gym. Wauw je weet maar wat je mist eens je het niet meer hebt. Super gemotiveerd, weinig volk, voel mij zėėr veilig.
---- Wéér teveel van het goede, te warm!
++++ Het zou de komende dagen regenen en frisser worden!
---- Onze geliefde viervoeter ziet af in de warmte. Stel je voor dat wij in deze temperaturen met onze winterjas aan moeten rondlopen...
Weer een beetje vrijheid gewonnen dan ;)

+++ ook een datum doorgekregen om eind deze maand eerste prik te krijgen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10206
--- hitte
--- rewards gelinkt aan leaderboards en rankings

+++ 100% chocoladetaart
+++ dankzij een nieuw lekje verf zit ik in een volledig nieuwe kamer

--- importkosten
--- restricties op websites gewoon omdat het kan, zou moeten verboden worden... voor de fans zeggen ze dan, nutteloos als een fan zoals ik er niet op kan
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10208
Mr.Wolf wrote: 19 Jun 2021 19:22 +++++ Gisteren mijn bachelorproef voor de jury moeten presenteren. Uiteindelijk bleken ze enorm positief te zijn, enkel mijn presentatie had ik te theatraal gegeven. Laten we zeggen dat ik gewoon te enthousiast was :p
++++++ Eindelijk na 9 maanden stress is vakantie!
Gefeliciteerd! Blijkbaar kun je in geval van nood altijd nog naar de toneelschool. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10209
++++ Stage zit er op
--/+++ Moet volgende week wel gewoon al weer beginnen met werken :p
++ Blij dat het allemaal zo vlot loopt
-- Maar toch wel echt eens nood aan een beetje vakantie, komende 8 dagen elke dag werken
++ Maandag naar Amsterdam voor het werk
-- Hopen dat mijn autootje zo ver geraakt :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10210
Goed om te horen dat alles ok is met Gamefreak, het was wel wat beangstigend om nogmaals iemand plots te zien wegvallen. Jammer dat we hem hier niet meer zien, maar bedankt voor de update! :cool:

Proficiat Mr.Wolf, geniet van de vakantie :D

+++ Vaccinaties ingepland, volgende week de eerste
+++ Veel vooruitgang in het appartement, het ziet er nu veel meer uit als woonst dan als opslagplaats voor verhuisdozen en werkgereedschap :lach:
--- Eens de warmte binnen zit, is het heel moeilijk om ze eruit te krijgen...
+ ... gelukkig kunnen we de gevoelstemperatuur wel goed houden doordat er veel ramen tegenover elkaar open kunnen en er tocht is

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10214
++++ Vandaag zijn ze de screens aan het plaatsen aan ons huis! Proper werk voorlopig zie ik. Lang leve de frisheid in huis deze zomer met de warmere temperaturen!
---- Naar de gym gaan of gamen zit er niet in vandaag wegens die werken dus. Vrouw aan het werk en ik moet een beetje onze viervoeter in de gaten houden dat ze niet héél de tijd in de weg loopt.
++++ Misschien deze middag de Vita maar eens bovenhalen?
++++ Maandag begint er terug een nieuwe cyclus op het werk. Er staan weer heel wat nieuwe zaken te leren!
---- Niet veel gegamed deze laatste 14 dagen. Het EK voetbal zit hier voor een groot stuk tussen, mijn supermotivatie in de gym (bijna dagelijks geweest), maar de goesting is ergens weg om te gamen. Tis weer een beetje een tussenperiode denk ik, want heb nochtans enorm véél games dat ik wil spelen, maar waar ik mezelf precies niet kan aan toe zetten om eraan te beginnen :( Dan maar een beetje knallen met CoD, maar dat boeit mij ook maar matig eerlijk gezegd.
++/-- Aan het twijfelen of ik Battlefield 2042 ga preorderen (of kopen). Ik heb zin in een goede shooter op de PS5. CoD Vanguard heb ik nog niets van gezien, is trouwens ook weer in de tweede wereldoorlog ergens...
Das ook 1 van mijn irritaties (niet echt maar toch een beetje), ik heb hier een fonkelnieuwe PS5 staan waar ik nog nauwelijks op gespeeld heb. Enerzijds door weinig games die in mijn interessevlak liggen, maar ook omdat ik precies nogal sceptisch sta tegenover een PS4 game te spelen op de PS5. Geen idee waarom eigenlijk. Nochtans ben ik het beu om steeds naar een opstijgende jet te luisteren terwijl ik PS4 speel. Ik heb mijn headset aan, maar het geluid is letterlijk tot beneden in de living te horen, waar mijn vrouw dan commentaar geeft of ik de lucht in ga vliegen met mijn game :lol:
---- Ik mis de vroegere dagen waarin ik een PS2 game fysiek ging kopen in de GM, om die dan letterlijk dagen of weken aan 1 stuk te verslinden. Om dan een nieuwe game te gaan halen. En geen backlog te hebben waar je niet aan toe komt.


Third world problems! :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10215
@NTGSruler: Bedoel je niet first world problems? :P

En ik speel mijn PS4 games ook op mijn PS4 ipv de PS5. Ik denk dat mijn PS5 anders in no time vol zou staan waardoor ik een probleem heb als ik eindelijk een keer een PS5 game wil spelen... PS5 staat nu al voor de helft vol met PS5 games die een gratis upgrade waren die ik wil spelen. Maar tegelijk ben ik dus inderdaad ook nog meer bezig op PS3 en PS4 dan op PS5 :lol:
Image