Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10278
+++ Kijkend naar de afsluitingsceremonie van de Olympische spelen Tokyo 2020 zag ik alle nationaliteiten, alle kleuren en alle rassen tevreden en blij samen lachen en dansen en toen dacht ik "Zo zou de wereld er dus ook uit kunnen zien."

Was dat een rare gedachte? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10279
zenmaster wrote: 07 Aug 2021 21:03 + Bod gedaan op ons eerste huis en het is aanvaard.
- Blut. Lol
Proficiat! :lach: Ge weet dan toch waar ge uw geld in gestoken hebt ;)

--- Zo veel wind en/of regen... :silly: Al lang geleden dat we eens rustig op ons terras konden zitten
+++ Wel nog geen grote hitte gehad dit jaar, dus toch nog iets van voordeel :-"
--- Bouwproject voor ons is gestart. Nog 3 jaar voordat het af is, hopelijk verloopt alles vlot en vooral veilig

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10280
Congrats zenmaster!!
Sora_Lizard wrote: 08 Aug 2021 15:31 +++ Kijkend naar de afsluitingsceremonie van de Olympische spelen Tokyo 2020 zag ik alle nationaliteiten, alle kleuren en alle rassen tevreden en blij samen lachen en dansen en toen dacht ik "Zo zou de wereld er dus ook uit kunnen zien."

Was dat een rare gedachte? :think:
De gedachte is niet raar, eerder mooi. Het punt is dat we door een 'paar' dissonanten onszelf aan laten praten dat het onmogelijk is. Door zoveel mogelijk het voorbeeld te laten zien dat het wél kan, kan ook dat beeld wellicht veranderen. Los daarvan is racisme een diepgeworteld probleem dat in de wortel aangepakt moet worden.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10282
+++ Terug wat meer activiteiten in het vooruitzicht, nu er weer meer kan
--- Het zal toch wennen zijn om terug drukkere weken te hebben na een jaar en half bijna stilte qua sociale activiteiten. Toen deden we het ook, maar ik denk nu al vaak "Hoe hebben we dat allemaal gepland gekregen?" :-"
--- Nog steeds wachten tot de keukenbouwers komen voor de laatste aanpassingen aan onze keuken, waarna we eindelijk de dozen uit de gamekamer kunnen halen en we terug kunnen gamen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10283
+++ eindelijk in mijn bezit: de volledige Dragon Ball Z serie
+++ lachen om knotsgekke film ideeën
++/-- met een update is het "makkelijker" om beloningen te krijgen in The Crew 2 ... maar terzelfdertijd ook niet

--- warm, zweet
--- zo hard mijn best doen en nog nauwelijks vooruitgaan op het werk
--- pijn in knie blijft, de rest van mijn lichaam doet het niet veel beter
--- nutteloze woordenwisselingen
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10287
paveman wrote: 16 Aug 2021 12:17 Mooi dat je er nog eens bent (was?) Captain!
gamerke1992 wrote: Inderdaad welcome back Cap
I never left, you guys ;)
Gewoon minder aanwezig, maar altijd in het hartje :love:

+++ broer en zus die als geen ander uw grappen begrijpen
+++ lekker genoten van wat power metal in de kamer te laten spelen
+++ een paar felbegeerde (en dure) anime's gekocht
--- zondagen bij ons zijn steeds...moeilijk, frustraties bereiken dan steeds een piek voor een of andere reden
--- online challenges en leaderboards
--- werkstress
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10289
daviduvel wrote: 23 Aug 2021 20:07 +++ Playstation 3 opnieuw aangesloten op de tv
??? Wanneer kwam ik op dat idee? De laatste dag van mijn vakantie :think:
+++ Tijd om oude games opnieuw te spelen of verder te ontdekken.
Heel goed idee! Ik had laatst mijn PS3 er ook aangeslingerd omdat ik Driver2 weer eens wou opstarten om nostalgische redenen. Omdat ik PSPlus heb zag ik dat ik allemaal retro games (die ik ooit in het eerste PSPlus jaar had toegevoegd zonder te spelen) nog kon downloaden.

Anyhow. Dat werd toen een leuke retro game middag met Sonic, Street Fighter, Rayman, Oddworld en nog een paar andere. :)