Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10325
NTGSruler wrote: 17 Sep 2021 16:22
Kolm wrote: 17 Sep 2021 11:16 --- RIP Max Payne 3...
--- Het voelt toch wel alsof de PS3 aan het overlijden is terwijl ik er nog niet klaar mee ben... :|
Ik begin er meer en meer klaar mee te zijn. De verschillende aankondigingen op PS5 doen mij de PS3 vergeten. Al staat die wel nog onder mijn tv.
Bij mij staat die toch ook al meer dan een jaar ergens in een kast :shhhh:
Ik zit nog een fat PS3 die een opstijgend vliegtuig doet verbleken qua geluid bij het opstarten. En ook het bekabeld gamen (controllers zijn plat na 5 minuten irriteert :lol: .
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10327
Sanity penguin wrote: 17 Sep 2021 17:04Bij mij staat die toch ook al meer dan een jaar ergens in een kast :shhhh:
Ik zit nog een fat PS3 die een opstijgend vliegtuig doet verbleken qua geluid bij het opstarten. En ook het bekabeld gamen (controllers zijn plat na 5 minuten irriteert :lol: .
Wat heb je dan met die controllers gedaan dat ze na 5 minuten al plat zijn...? :O
PS4 controllers oké, die konden vanaf launch al maar 10 minuten mee, maar PS3 controllers... Zelfs mijn oudste controllers die ik bij de FAT heb gekregen gaan minimaal 2x zo lang mee als de nieuwste controllers die ik bij de PS4 heb.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10328
paveman wrote: 17 Sep 2021 17:29
Sanity penguin wrote: 17 Sep 2021 17:04Bij mij staat die toch ook al meer dan een jaar ergens in een kast :shhhh:
Ik zit nog een fat PS3 die een opstijgend vliegtuig doet verbleken qua geluid bij het opstarten. En ook het bekabeld gamen (controllers zijn plat na 5 minuten irriteert :lol: .
Wat heb je dan met die controllers gedaan dat ze na 5 minuten al plat zijn...? :O
PS4 controllers oké, die konden vanaf launch al maar 10 minuten mee, maar PS3 controllers... Zelfs mijn oudste controllers die ik bij de FAT heb gekregen gaan minimaal 2x zo lang mee als de nieuwste controllers die ik bij de PS4 heb.
Ik vermoed dat hij ze te lang niet gebruikt en niet opgeladen heeft tussendoor en/of ze leeg heeft weggelegd voor heel lang. Batterijen gaan eerder stuk van niet te gebruiken dan van veel te gebruiken. Mijn PS3 controllers gaan allemaal nog meerdere avonden of een heel weekend intensief gamen mee. PS4 is dat niet het geval...

@Sanity: De batterijen van een PS3 controller zijn niet zo heel moeilijk te vervangen en kosten ook geen drol meer. Dus het is zeker het overwegen waard. En dan wel de batterijen even volledig opladen als je weet dat je hem een tijdje niet gaat gebruiken. Na maanden niet gebruiken zijn ze dan nog altijd vol hier (bij de 2de PS3 dan vooral, de mijn wordt nog regelmatig gebruikt)

@zenmaster: Als je een originele controller hebt die nog ongeopend in de verpakking zit, dan is de kans heel groot dat de batterijen kapot zijn. Heb ik voorgehad 3-4 jaar geleden met 2 navigation controllers die ik nieuw in de verpakking had gekocht. Werken perfect indien bekabeld, maar zodra de kabel eraf gaat vallen ze uit :(
Gelukkig zijn ook daar de batterijen makkelijk van te vervangen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10334
Kolm wrote: 13 Sep 2021 02:10 Het feit dat Hamilton heel druk bezig was met zich proberen achteruit los te rijden zal daar wel iets voor iets tussen hebben gezeten. Dat doe je niet als je niet meer ok bent. Voor hetzelfde geld viel de auto van Verstappen naar beneden of opzij net terwijl Verstappen aan het uitstappen was...

Edit: Uit een interview met Verstappen blijkt dat ook de reden te zijn...
https://racingnews365.nl/verstappen-lac ... e-dat-niet
De stewards dachten er toch anders over zo te zien en ook jackie stewart.

--- binnenkort geëvalueerd worden → beslissing valt over of ik mag blijven of niet :dizzy: een groot deel van mijn leven al gegeven voor die job, inclusief mijn kapotte knie
--- wat ziekjes: keelpijn en kriebelhoest, geen koorts ofzo
--- erdoor slecht slapen
--- niet uitgerust zijn
--- weeral zeer druk op het werk

+++ mijn fleece dekens, zo zacht en mooi donkergroen
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10335
zenmaster wrote: 21 Sep 2021 06:31 ^hoezo twijfels? Welke opleiding ga je doen?

++ eindelijk goed nieuws van de bank over onze woonlening.
- ze sturen nog een schatter om te zien of we niet teveel lenen voor de renovaties… Aannemer heeft sommige dingen wat ruim geschat, dus hopelijk komt dat goed.
+/- drukke periode tegemoet
Ik ga beginnen aan het schakelprogramma Industrieel Ingenieur in de electronica-ict!
Ik heb nooit veel wiskunde gedaan in het middelbaar, maar heb nu wel een week zomercursus wiskunde gevolgd en tijdens de vakantie een online cursus van de KU Leuven.
Image