Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10488
------ vanacht enorm ziek geweest van de boosterprik! Ik had het immens koud terwijl ik 3 lagen dekens op mij had liggen, een pyjama aanhad en dan nog dikke kousen had aantrokken. Uiteindelijk heb ik een anderhalf uur liggen trillen in bed. Overal rond mijn ribben had ik dan ook nog eens pijn en steken. Denk dat ik rond 4 uur in slaap ben gevallen... Stevige nacht...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10491
Mr.Wolf wrote: 07 Jan 2022 14:41 ------ vanacht enorm ziek geweest van de boosterprik! Ik had het immens koud terwijl ik 3 lagen dekens op mij had liggen, een pyjama aanhad en dan nog dikke kousen had aantrokken. Uiteindelijk heb ik een anderhalf uur liggen trillen in bed. Overal rond mijn ribben had ik dan ook nog eens pijn en steken. Denk dat ik rond 4 uur in slaap ben gevallen... Stevige nacht...
Zo, da's pittig. Hopelijk al wat beter nu? Ik hoop vooral dat mijn dochter er geen last van gaat hebben. Want kinderen die ziek zijn... Bijna net zo erg als mannen die ziek zijn zou mijn vrouw ongetwijfeld zeggen :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10494
met0t0 wrote: 08 Jan 2022 18:19 +++ Soundbar staat bij de tv, nu is de gameopstelling compleet :D
- Nu nog wat tijd vinden om alles goed ingesteld te krijgen :P
Top! Eindelijk volwaardig gamen binnenkort. 🙂

Duurt hier ook altijd een tijdje. Heb voor Kerstmis een nieuwe tv kast gekocht, maar niet zo tevreden van. 😕 Vangt veel meer stof dan de vorige en is eigenlijk te gesloten voor de consoles (slechte koeling). Dus kan weer op zoek.
Mr.Wolf wrote: De volgende ochtend was ik nogal brak, vooral omdat ik maar 4 uurtjes slecht geslapen had, maar tegen de avond aan ging het al veel beter! Bedankt voor de bezorgdheden :hug:
Goed dat het al beter gaat!

- Beetje een neerslachtig weekend hier. Zal door het weer komen denk ik.
- Al heel de week aan het wachten op coronapremie van mijn werk, nog niks. Had …de kids een Switch beloofd van dat geld. 😏
- Op twee dagen evenveel keer naast een PS4 Pro gegrepen.
+ … 🤔 we leven nog.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10495
zenmaster wrote: 09 Jan 2022 17:28
met0t0 wrote: 08 Jan 2022 18:19 +++ Soundbar staat bij de tv, nu is de gameopstelling compleet :D
- Nu nog wat tijd vinden om alles goed ingesteld te krijgen :P
Top! Eindelijk volwaardig gamen binnenkort. 🙂

Duurt hier ook altijd een tijdje. Heb voor Kerstmis een nieuwe tv kast gekocht, maar niet zo tevreden van. 😕 Vangt veel meer stof dan de vorige en is eigenlijk te gesloten voor de consoles (slechte koeling). Dus kan weer op zoek.
Mr.Wolf wrote: De volgende ochtend was ik nogal brak, vooral omdat ik maar 4 uurtjes slecht geslapen had, maar tegen de avond aan ging het al veel beter! Bedankt voor de bezorgdheden :hug:
Goed dat het al beter gaat!

- Beetje een neerslachtig weekend hier. Zal door het weer komen denk ik.
- Al heel de week aan het wachten op coronapremie van mijn werk, nog niks. Had …de kids een Switch beloofd van dat geld. 😏
- Op twee dagen evenveel keer naast een PS4 Pro gegrepen.
+ … 🤔 we leven nog.
Ik ben er ook op aan het wachten :p Op mijn werk zeggen ze dat sodexo achter staat en dat het daardoor vertraging heeft. Ik wil het gebruiken om een harman kardon citation 300 of een sonos te kopen.

+++ vandaag eindelijk nog eens gesport
+- morgen bereik ik 30 jaar. Voor velen een speciale leeftijd, maar ik voel er eigenlijk weinig bij. Dat heb ik sowieso eigenlijk al van mijn 25 dat verjaren minder speciaal aan voelt.
+++ ik werk thuis, dus ga wel eens ietsje vroeger stoppen dan
--- fnac die kena bridge of spirits weigert op te sturen, omdat het zogezegd een prijsfout was in de webshop. Komaan zeg, het kostte 27,99 euro... Dat is echt wel geen prijsfout.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10496
gamerke1992 wrote: 09 Jan 2022 17:40 Ik ben er ook op aan het wachten :p Op mijn werk zeggen ze dat sodexo achter staat en dat het daardoor vertraging heeft. Ik wil het gebruiken om een harman kardon citation 300 of een sonos te kopen.

+++ vandaag eindelijk nog eens gesport
+- morgen bereik ik 30 jaar. Voor velen een speciale leeftijd, maar ik voel er eigenlijk weinig bij. Dat heb ik sowieso eigenlijk al van mijn 25 dat verjaren minder speciaal aan voelt.
+++ ik werk thuis, dus ga wel eens ietsje vroeger stoppen dan
--- fnac die kena bridge of spirits weigert op te sturen, omdat het zogezegd een prijsfout was in de webshop. Komaan zeg, het kostte 27,99 euro... Dat is echt wel geen prijsfout.
Mijn vrouw heeft ook Sodexo en is ook nog aan’t wachten. Haar app heeft een week gewoon niet gewerkt…
Bij mijzelf ligt het aan mijn werkgever. 1 deel is al gestort, maar het grootste deel nog niet. Ben ni anders gewoon dan dat er iets te laat is of niet juist… Frustrerend.
Hopelijk komt het voor ons allebei deze week in orde en kunnen we dat nog opsmossen. 🙂
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10498
paveman wrote: 10 Jan 2022 10:52 Wat houdt die coronapremie in dan heren? Is dat iets dat uit de overheid komt, of iets dat jullie werkgevers hebben ingesteld?
In België kunnen bedrijven consumptie cheques aanvragen. Zij betalen hier zelf een stuk van, maar wordt dacht ik ook wat bijgesprongen door de overheid. Zo zou ik dus 200 euro in consumptie cheques ontvangen.

Die cheques zijn op heel veel plaatsen te gebruiken zoals lokale zelfstandigen, restaurants, voeding winkels, welness, fitness enzovoort. Onder die lokale zelfstandigen valt natuurlijk heel veel van elektronica zaken tot fietswinkels.

Hier idee hierachter is dat de overheid de koopkracht verhoogd om de zelfstandigen te steunen.

Daarnaast kunnen werkgevers ook een bonus geven, maar dat komt dan wel volledig uit eigen zak.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10500
Ben ook nog aan het wachten op de cheques (500 lappen). Had ze vorig jaar ook gekregen en ik heb toch de indruk dat je ze intussen al op veel meer plaatsen kan gebruiken. Toen had ik er verf mee gekocht bij een kleine zelfstandige in Sint-Truiden, nu denken we eerder richting een nieuwe fiets voor de dochter gezien er enkele fietswinkels ze ook aanvaarden.

+++ In mijn verlof afgelopen week een houten scheidingswand gemaakt om onze bureau ietwat af te scheiden. Turned out great :lol:

Image
Image
Image
cron