Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10502
Sanity penguin wrote: 11 Jan 2022 12:51 Ben ook nog aan het wachten op de cheques (500 lappen). Had ze vorig jaar ook gekregen en ik heb toch de indruk dat je ze intussen al op veel meer plaatsen kan gebruiken. Toen had ik er verf mee gekocht bij een kleine zelfstandige in Sint-Truiden, nu denken we eerder richting een nieuwe fiets voor de dochter gezien er enkele fietswinkels ze ook aanvaarden.

+++ In mijn verlof afgelopen week een houten scheidingswand gemaakt om onze bureau ietwat af te scheiden. Turned out great :lol:

Image
Image
Mooi hoor, is dat een kelder of woon je in een kasteel? (plafond van steen?)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10507
++/-- Boosterprik deze week normaal.
++/-- Erover aan het nadenken om dit jaar een marathon te lopen. Dat hoeft niet officieel te zijn. Op 300m van mijn woonst is er een route (die constant rechtdoor loopt) van iets meer dan 21km dacht ik. Zo dus gewoon heen en terug kunnen lopen :D. 2 Jaar geleden heb ik dat eens gewandeld samen met de vrouw. Nu ja geen idee als ik dit zou kunnen. Mijn Garmin geeft aan (op huidige loopstats) dat ik een marathon zou kunnen lopen op 3u11min :lol: Heb vorig jaar sinds jaaarreeen eens een halve gelopen onder de 2u. Dus betwijfel die marathon tijd haha.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10508
Hoi hoi, ik kom hier weer eens koekeloeren na een lange tijd. Hoe gaat ie hier? Met mij gaat het goed!

++ Afgelopen maanden stage gelopen bij een 3D beton printfabriek. Was erg interessant en leerzaam.
- Moet vrijdag alles inleveren en er moet nog wel wat gebeuren

Voor de rest heb ik niet veel te vertellen.

Sent from my moto g(8) power using Tapatalk

Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10511
NTGSruler wrote: 16 Jan 2022 10:40 ++/-- Boosterprik deze week normaal.
++/-- Erover aan het nadenken om dit jaar een marathon te lopen. Dat hoeft niet officieel te zijn. Op 300m van mijn woonst is er een route (die constant rechtdoor loopt) van iets meer dan 21km dacht ik. Zo dus gewoon heen en terug kunnen lopen :D. 2 Jaar geleden heb ik dat eens gewandeld samen met de vrouw. Nu ja geen idee als ik dit zou kunnen. Mijn Garmin geeft aan (op huidige loopstats) dat ik een marathon zou kunnen lopen op 3u11min :lol: Heb vorig jaar sinds jaaarreeen eens een halve gelopen onder de 2u. Dus betwijfel die marathon tijd haha.
Dat zijn keurige tijden! Ik zou er 'gewoon' voor gaan! :P Zonder gekheid: maat van me heeft met ook relatief weinig ervaring destijds marathon (toen wel officiële wedstrijd) gelopen. Weddenschap was dat hij 'm binnen 3 uur zou lopen, wat uiteindelijk ook gelukt is! (2u45min o.i.d.)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10512
Ale, het jaar is nog ni tegoei bezig en de eerste tegenslag is er al…
- - Zoon is zo ziek als nen hond. Vrouw en dochter ook ni goed, hoofdpijn allebei. In allebei hun klassen waren er besmettingen. Dus alledrie vandaag een pcr test laten doen.
- - Normaal kregen ze vandaag hun eerste spuit tegen Covid.
- Al weken chaos op mijn werk door meerdere zaken, lang verhaal.
De pech houdt gewoon nooit op.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10514
Bedankt Sora. Lijkt wel zo ja.

- - zoon is dus besmet. Op de dag dat hij zijn eerste spuit ging krijgen… Typisch.
Koorts is wat gezakt, maar hij klinkt nog altijd als een kettingroker.
- - dochter moet langer in quarantaine dan hem en zij is negatief… Waar zit de logica weer.
- - ikzelf moet dinsdag binnen voor een kleine operatie onder narcose en mag natuurlijk niet besmet binnen… Ook weer typisch my life dat dit net nu gebeurt.
Op het werk deden ze toch al niet moeilijk over stempelen dus kan volgende week thuis blijven.
Image
cron