Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10516
Welkom terug, Miner!
Veel succes met de examens, Mr.Wolf :cool:
Hopelijk keert het geluk snel wat, Zenmaster!

+++ Eventjes rustig in de zetel zitten doet goed... Leuk dat er terug meer activiteiten kunnen, maar zo'n druk gevulde agenda na bijna 2 volledige jaren van rust 's avonds na het werk doet wel wat :moe:
+++ Straks hopelijk nog wat AC Origins spelen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10518
+ Gisteren geopereerd. Stukske uit mijn hoofd gehaald.
- Ga dus iets trager platinums kunnen halen 🤣
- - Was de eerste keer voor mij en op 1 bezoek en 3 telefoons heeft niemand eraan gedacht om mij te zeggen dat ik nuchter moest zijn… Ik was er om 7u en mocht normaal om 8u binnen, maar dat is 13u geworden omdat ik om 5u30 nog wa cornflakes had gegeten. 🙄
+ Wat langer thuis dan voorzien. Zullen ze op het werk niet mee kunnen lachen, maar daar zit ik nu eens niks mee in.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10522
zenmaster wrote: 26 Jan 2022 16:48 😅 merci manne.

+ Goede deal voor een simpel gitaarke gedaan. Nu nog Rocksmith voor PS4.
- Moest ervoor naar Waregem. Heb dan maar de truuk zet-je-vrouw-af-in-Wijnegem-shopping gebruikt. 😏
Oeh leuk spel! Heb m op de PS3 en het tweede deel op de PC. Het leren ging mij enkel niet zo best af gezien ik geen gevoel voor ritme heb. Desalniettemin nog steeds leuk om lawaai te maken!

Ze zijn nu geloof ik ook bezig met dit spel in service of abonnement vorm. :think:
Je kan je denk ik aanmelden voor de gratis beta voor PC die nu al een tijdje loopt.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10523
Ja, ik kijk ernaar uit. Van de abonnementen zou ik niet weten, maar weet wel dat je vroeger op de PS3 al liedjes moest kopen, die niet op de game zelf stonden. Ik kijk er wel naar uit om terug gitaar op de PS te spelen. Was een leuke game en ben niet zo voor de Guitar Hero games, liever echte gitaar.

- - - Hier gaat de miserie gewoon door. Dochter heeft waarschijnlijk covid; vandaag heel de dag moe en daarnet koorts gemeten.
Dat krijg je natuurlijk als ze de gezonde kinderen van school sturen, naar huis waar de besmette zitten. Das de kat bij de melk zetten. Al even frappant: ik kan geen PCR test meer aanvragen omdat de vorige nog geen 11 dagen geleden is. Negatief toen btw. Waar zit de logica weer? 😒
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10525
+++ Drukke werkweken en toch blijft het nog altijd als een fulltime hobby aanvoelen :p
+++ Ik heb al 100 uur in Nioh zitten en ben nog maar net met de DLC begonnen. Wetende dat Nioh 2 ook in deze editie zit, was dit de 35 euro meer dan waard.
+- Ik zit heel dicht bij de platinum. Maar ik weet nog niet of ik er voor ga gaan. Er is geen enkele manier om te weten waar je overal gebaden hebt en heb niet veel zin om alle levels opnieuw te spelen, alleen maar daarvoor.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10528
Hey iedereen:

Ik ben er nog! Even wat afzondering van de virtuele wereld gedaan! Zowel hier als op gaming vlak. Even op dat vlak dipje vermoed ik. Ondertussen spendeer ik dus véél tijd aan sporten en huishouden. Vrouw volle bak in de studies, eerste trimester is ze alvast geslaagd!
Booster ben ik s'nachts niet goed geweest. Ijskoud in bed en niet warm te krijgen. S'anderdaags griepachtig. Maar tegen de middag beter. Paar dagen rustig gehouden en ben terug ok momenteel.
Verder kan ik niet meer wachten tot GT7 er komt! Nog een maandje! :jip:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10530
Mr.Wolf wrote: 07 Jan 2022 14:41 ------ vanacht enorm ziek geweest van de boosterprik! Ik had het immens koud terwijl ik 3 lagen dekens op mij had liggen, een pyjama aanhad en dan nog dikke kousen had aantrokken. Uiteindelijk heb ik een anderhalf uur liggen trillen in bed. Overal rond mijn ribben had ik dan ook nog eens pijn en steken. Denk dat ik rond 4 uur in slaap ben gevallen... Stevige nacht...
Das niet mis zeg.

---- kheb COVID :sick:
---- alle 5 hier in dit huis ziek zelfs
+ gelukkig allemaal herstellende maar mijn lijf ziet nog af: stram en koppijn
---- een week stil liggen
---- er gebeurt gewoon te veel rond mij, ik kan net gelijk niet meer volgen
++++ genieten van wat games
++++ genieten van wat anime
++++ genieten van wat muziek
++++ genieten van de kleuren van de zonsondergang
++++ die kleine dingen die meer opvallen wanneer je er de tijd voor neemt
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron