Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10700
Veel beterschap!

++ Lang geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost :D
-------- PS5 zoektocht valt dik tegen... Anderhalve maand geleden beginnen zoeken omdat ik in mijn verlof (dat nu loopt) graag een PS5 had gehad. Nooit gedacht dat het na al die tijd nog steeds zo moeilijk was, dagelijks mee bezig maar wil maar niet lukken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10709
dividedx11 wrote: 21 Jul 2022 17:27 Veel beterschap!

++ Lang geleden dat ik hier nog eens iets heb gepost :D
-------- PS5 zoektocht valt dik tegen... Anderhalve maand geleden beginnen zoeken omdat ik in mijn verlof (dat nu loopt) graag een PS5 had gehad. Nooit gedacht dat het na al die tijd nog steeds zo moeilijk was, dagelijks mee bezig maar wil maar niet lukken.
Ik las ergens dat Coolblue er deze week 2000 zou verloten. Dit betekent doorgaans dat andere winkel ook voorraad krijgen of al binnen hebben.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10710
Kolm wrote: 27 Jul 2022 10:14 Ik las ergens dat Coolblue er deze week 2000 zou verloten. Dit betekent doorgaans dat andere winkel ook voorraad krijgen of al binnen hebben.
Inderdaad, je kan je al een paar weken inschrijven. Ik ben nog altijd aan het twijfelen want je moet dan een pakket kopen. Interessantste voor mij is dan denk ik PS5 + Horizon FW + extra DS. €630… De goedkopere pakketten zijn met headset of digital PS5. 😑

Ik hoop eigenlijk, zoals je zegt, dat andere winkels er gelijktijdig binnenkrijgen. Dan haal ik misschien toch nog de trekker over.
Image
cron