Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10719
paveman wrote: 27 Jul 2022 14:30 Maat van me heeft via bol PS5 + Horizon voor € 560 weten te scoren. Mooie deal, lijkt mij
Mijn vriendin heeft dezelfde bundel kunnen kopen voor mij, terwijl we in de auto zaten naar Parijs. Intussen goed toegekomen, zeer tevreden mee.

Proficiat Gamerke!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10722
NTGSruler wrote: 04 Aug 2022 19:19 ---- Met wat nu aan het gebeuren is tussen China en Taiwan heb ik een donkerbruin vermoeden dat als de PS6 ooit uitkomt, we die in Europa niet gaan zien of toch in zéér beperkte oplage... :(
Das al 20 jaar aan de gang. :p
Volgens mij heeft China er weinig aan om echt op actie over te gaan. Dat eiland is tot de tanden toe bewapend, dat wordt echt een D-Day 2.0 mocht China daar aan land willen komen. Tijdens oorlog kan het ook geen chips aan China leveren, mocht de invasie niet in een paar dagen afgerond zijn en dat ze de fabrieken intact in handen hebben, dan heeft ook China een groot probleem.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10723
FGras wrote: 04 Aug 2022 20:18
NTGSruler wrote: 04 Aug 2022 19:19 ---- Met wat nu aan het gebeuren is tussen China en Taiwan heb ik een donkerbruin vermoeden dat als de PS6 ooit uitkomt, we die in Europa niet gaan zien of toch in zéér beperkte oplage... :(
Das al 20 jaar aan de gang. :p
Volgens mij heeft China er weinig aan om echt op actie over te gaan. Dat eiland is tot de tanden toe bewapend, dat wordt echt een D-Day 2.0 mocht China daar aan land willen komen. Tijdens oorlog kan het ook geen chips aan China leveren, mocht de invasie niet in een paar dagen afgerond zijn en dat ze de fabrieken intact in handen hebben, dan heeft ook China een groot probleem.
De vloot van China is hedendaags groter dan die van de US. Het gaat China om de Straat van Taiwan te blokkeren die één van de grootste handelsroutes ter wereld is op zee. Schepen moet nu voorlopig omvaren, wat 3 dagen vertraging oplevert en op lange termijn zou dit de wereldhandel ernstig kunnen verstoren. China is een land wat tijd heeft, het hoeft niet per se op oorlog aan te sturen, maar het gaat nu provoceren richting US door militaire oefeningen te houden rond Taiwan. Er zijn een paar uur geleden raketten afgevuurd richting Taiwan.
Image