Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10756
gamerke1992 wrote: 01 Sep 2022 22:29 +++ promotie is binnen :D
+++ Alle collega's reageren zeer positief
+++ zeer drukke periode tegemoet met verschillende tripjes naar buitenland zoals Spanje en Italië
+++ Nioh 2. Ik beleef de fantastische Nioh reeks opnieuw nadat ik Nioh 1 een topper vond. Ik ben wel blij dat ik er wat tijd tussen gelaten heb.
Gefeliciteerd! :drink:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10762
--- Ubisoft store fraude detectie die mijn transactie blokkeert... waarschijnlijk omdat ik bij mijn ouders in België ben ipv in Nederland...
--- Ze stuurden eerst een mail omdat ik vanaf een nieuwe locatie inlogde => prima, maar geen optie om aan te geven dat de inlog wel degelijk van mij was => niet prima!
--- Vervolgens blokkeren ze wel gewoon de transactie nadat ik alles van de bank had doorlopen en krijg ik een mail daarover. Geen enkele manier om via die mail daar wat aan te doen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10766
FGras wrote: 16 Sep 2022 11:50 - Adobe die Figma koopt voor 20 miljard.
- Moet ik straks zeker weer al die Adobe creative cloud bloatware op mijn computer zetten.
+ Voor in oktober een enkeltje geboekt naar Mexico.
Dat moet een leuke ervaring zijn! Veel plezier.

+++ eindelijk weekend na 3 weken werken
+++ leuke dingen gedaan met mijn werk en veel Japanners leren kennen
+++ al 276 dagen Japans aan het leren
--- moe moe moe
+- iPhone 14 pro max besteld, maar vertraging bij leveringen
--- ik vind mijn huidige Samsung note 20 ultra een top telefoon, maar ik moet deze minstens 2 keer per dag opladen
+++ oesterblad, wat een ontdekking. 100% dezelfde smaak als oester, alleen groeit het in mijn tuin :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10767
Kolm wrote: 15 Sep 2022 18:12 --- Ubisoft store fraude detectie die mijn transactie blokkeert... waarschijnlijk omdat ik bij mijn ouders in België ben ipv in Nederland...
--- Ze stuurden eerst een mail omdat ik vanaf een nieuwe locatie inlogde => prima, maar geen optie om aan te geven dat de inlog wel degelijk van mij was => niet prima!
--- Vervolgens blokkeren ze wel gewoon de transactie nadat ik alles van de bank had doorlopen en krijg ik een mail daarover. Geen enkele manier om via die mail daar wat aan te doen.
--- Krijg ik eindelijk na 2 dagen antwoord van Ubisoft en is het antwoord echt totaal niet relevant voor mijn probleem.
Ik moet deze stappen doorlopen:
https://www.ubisoft.com/en-gb/help/arti ... /000062631

Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat je even je router van de stroom moet halen omdat je niet kan inloggen op een website omdat die aangeeft dat je inlog gegevens niet kloppen :L:

Ubisoft NL op facebook reageerde dan iets beter maar kon er zelf niks aan doen dus gaf een link naar de plek om een ticket aan te maken.
Iets wat eerst ook niet lukte omdat ik naar de Franse ipv de Engelse of Nederlandse werd geredirect.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10770
De tweede reply had gelukkig wel mijn vraag gelezen. Maar echt een oplossing is er niet. Ja, iemand anders vanuit Nederland laten bestellen, maar ik betwijfel of ik mijn kortingscode dan kan gebruiken want weet niet of die account gebonden is.

Ofwel tijdelijk het land van mijn account laten aanpassen => Ik wist niet eens dat er een land aan gekoppeld was... toen ik die aanmaakte woonde ik nog in België en toen ik Nederland zat was er nooit een probleem tot ik nu weer is een keer in België ben.

Oh ja, desondanks de nieuwe locatie en de fraude melding bij betaling mogelijk door de locatie, kon ik wel gewoon UPlay punten inwisselen voor een kortingscode :L:
Image
cron