Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

17
Captain Witwicky wrote:Had wel geen idee dat ik DLC mocht zetten in "game" aanwinsten topic :)
Ik denk dat mensen dat doorgaans niet zo belangrijk vinden. Maar in het speciale geval dat het heel veel DLC of van die stand alone-DLC's zijn, kunnen die denk ik wel in dat topic ;)
dividedx11 wrote:-/+ Ik zit bijna niet meer op OPM, ik spendeer al m'n tijd al hier...
You don't say... :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

18
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Had wel geen idee dat ik DLC mocht zetten in "game" aanwinsten topic :)
Ik denk dat mensen dat doorgaans niet zo belangrijk vinden. Maar in het speciale geval dat het heel veel DLC of van die stand alone-DLC's zijn, kunnen die denk ik wel in dat topic ;)
dividedx11 wrote:-/+ Ik zit bijna niet meer op OPM, ik spendeer al m'n tijd al hier...
You don't say... :p
Plus het feit dat we waarschijnlijk allemaal nieuwsgierig zijn aan wat jij zoveel geld hebt gespendeerd.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

19
dividedx11 wrote:??? DAFUQ 100 euro aan DLC? Daa lijstje wil ik ook wel eens zien
Ipv 300 euro :evil:
Ten laatste morgen zet ik het wel eens in het juiste topic :)
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:Had wel geen idee dat ik DLC mocht zetten in "game" aanwinsten topic :)
Ik denk dat mensen dat doorgaans niet zo belangrijk vinden. Maar in het speciale geval dat het heel veel DLC of van die stand alone-DLC's zijn, kunnen die denk ik wel in dat topic
Tzijn vooral bundels en season passes. Je zal het wel zien.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

24
--- Mijn wekker ging weer niet af zoals het hoort of ik heb totaal geen herinnering van het uit te leggen...
--- Sommige dagen is het niets, andere dagen mag ik nog niet 2x mijn vingers onder wat water steken of mijn vader focust zich weer heel de dag op mij... :bomb:
+++ Die bomb emoji = :bomb: vind ik wel leuk, doet me continu denken aan CTR :smug:
--- Ik heb echt eens nood aan eens goed uit te slapen...
+++/--- Nog 9 dagen
+++/--- Nog 30 dagen
+++/--- Nog 113 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron