Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

37
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:-- stomme PO, zucht

Wat is een PO eigenlijk? :)

--- Morgen op een consultatie meewerken waar ik niet zo veel zin in heb --> Op de tast tumoren onderzoeken in de borst
+++ daarna weekend :D
In mijn tijd was PO Plastische opvoeding
tekenen/knutselen enzovoort :)

+++ wakker geraakt :)
+++ weekje verlof doet me goed na zo'n zware dagen carnaval vieren
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

39
Elexus wrote:Ook hier even: PO is dus praktische oefening! Geen peetjes tekeken, was het maar waar.
Ik moest ook altijd denken aan ventjes tekenen, maar ik had al door dat dit weinig te maken zou hebben met je studies. Tenzij je zo'n vak had waar je mensen moest tekenen in zo rechtszalen :D
gamerke1992 wrote: --- Morgen op een consultatie meewerken waar ik niet zo veel zin in heb --> Op de tast tumoren onderzoeken in de borst
Omdat je "oud" + "vrouw" + "borst" in een combo gaat zien? :D
Of omdat het zo'n lastig topic is en het te maken heeft met mensen hun gezondheid en hoe je het hun moet vertellen?

+++ Ik ben de nieuwe stek al goed gewoon
--- Gisteren was het weer ruzie. Stomme vader. :bomb: Slechte dag dus achter de rug en tging van kwaad naar erger... :angry:
--- Slecht geslapen want ik werd wakker van een nachtmerrie en kon niet meer slapen daarna. Ik kreeg een hartaanval in mijn droom...fun... ;(
+++/--- Nog 8 dagen
+++/--- Nog 29 dagen
+++/--- Nog 112 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

40
W.O.L.F. wrote:@ Elexus: misschien over de zin en de onzin verder gaan in het studeertopic? :)

+++ Mooie dag
+++Mijn narcisjes komen ook al uit
- Het forum hier is echt nog wel wennen :(

Is er iets dat niet goed lukt? Je kan het altijd laten weten aan de mods/admins. Je wordt het wel gewoon :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

41
+/- Hmmm....terug een paar sales op de PSN store en ik zie daar Jurassic Park: The Game, van Telltale, niet bijster goed maar wel aan maar 16% van de normale prijs...

...

+/- Whut? Nieuwe Alien film op komst? Nog even bronnen checken, maar al gezien bij meerder sites.

...

+++ Wel I guess it's official: https://www.ign.com/articles/2015/02/19 ... next-alien
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2