Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

47
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Ook hier even: PO is dus praktische oefening! Geen peetjes tekeken, was het maar waar.
Ik moest ook altijd denken aan ventjes tekenen, maar ik had al door dat dit weinig te maken zou hebben met je studies. Tenzij je zo'n vak had waar je mensen moest tekenen in zo rechtszalen :D
gamerke1992 wrote: --- Morgen op een consultatie meewerken waar ik niet zo veel zin in heb --> Op de tast tumoren onderzoeken in de borst
Omdat je "oud" + "vrouw" + "borst" in een combo gaat zien? :D
Of omdat het zo'n lastig topic is en het te maken heeft met mensen hun gezondheid en hoe je het hun moet vertellen?
PO was in het middelbaar bij mij ook plastische opvoeding, maar ik had door dat het dat niet kon zijn bij elexus. Tenzij ze plots in rechten een kunstwerkje willen maken haha :p

En om dat van die consultatie in te gaan, was het gewoon niet mijn interessegebied. Maar het viel beter mee dan verwacht. Die combo van oud, vrouw en borst is helaas onvermijdelijk als verpleegkundige. Ik heb waarschijnlijk al meer borsten gezien van alle leeftijden dan een normale man in zijn hele leven ziet :p

--- Nieuws gekregen over mijn thesis en ik vind het totaal onhaalbaar, ik moet tot 4 keer per dag naar het ziekenhuis! Zijn ze misschien vergeten dat ik ook nog lessen, opdrachten, ... heb en nog moet kunnen studeren?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

48
+ Vandaag toch ongeveer 40km gefietst
- Niet veel kunnen geocachen
- Vakantie loopt op z'n einde
+ Morgen een nieuwe printer, harde schijf en wat extra RAM geheugen gaan kopen.
+ 's Avonds helpen op de persvoorstelling van SMO-Specialized Triatlonteam.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

49
dividedx11 wrote:
W.O.L.F. wrote:@ Elexus: misschien over de zin en de onzin verder gaan in het studeertopic? :)

+++ Mooie dag
+++Mijn narcisjes komen ook al uit
- Het forum hier is echt nog wel wennen :(

Is er iets dat niet goed lukt? Je kan het altijd laten weten aan de mods/admins. Je wordt het wel gewoon :)
Mijn vriend is moderator, ik weet heus wel waar ik terecht kan...

------------- Visje is/lijkt ziek en ik vind maar niet wat het zou kunnen zijn, de symptomen komen hier en daar overeen met ziekten, maar ik vind de specifieke combinatie niet terug :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

53
@ WOLF, veel beterschap aan je visje :(

Ot;

-- PO plezier once again
-- teammates zijn maar zo zo, ik had precies het meeste werk verricht al :p
++ leuke cadootjes gevonden voor mijn ouders wanneer ze op reis gaan naar Engeland, ik zal ze eens verrassen! Ze gaan de Downton Abbey mansion bezoeken (van die serie, als je ze kent) en ik heb voor m'n mama een boek gevonden over hoe het huishouden er in die tijd aan toe ging (met de meiden en butlers enz) en voor mijn papa een kookboek met allerlei recepten van in de serie :D
++ tegelijkertijd ook mijn Dragon Age boeken bestellen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

56
gamerke1992 wrote:PO was in het middelbaar bij mij ook plastische opvoeding, maar ik had door dat het dat niet kon zijn bij elexus. Tenzij ze plots in rechten een kunstwerkje willen maken haha
En om dat van die consultatie in te gaan, was het gewoon niet mijn interessegebied. Maar het viel beter mee dan verwacht. Die combo van oud, vrouw en borst is helaas onvermijdelijk als verpleegkundige. Ik heb waarschijnlijk al meer borsten gezien van alle leeftijden dan een normale man in zijn hele leven ziet
--- Nieuws gekregen over mijn thesis en ik vind het totaal onhaalbaar, ik moet tot 4 keer per dag naar het ziekenhuis! Zijn ze misschien vergeten dat ik ook nog lessen, opdrachten, ... heb en nog moet kunnen studeren?
Ik weet dat er zo tekenaars zitten in rechtszaken dus het zou nog mogelijk zijn :p
Goed dat die consultaties zijn meegevallen.
Hoe moet je 4x naar het ziekenhuis gaan? En voor wat? Kunnen ze dat niet gewoon bundelen? Klinkt gek.
W.O.L.F. wrote:------------- Visje is/lijkt ziek en ik vind maar niet wat het zou kunnen zijn, de symptomen komen hier en daar overeen met ziekten, maar ik vind de specifieke combinatie niet terug
Hopelijk kan je visje beter worden.
dividedx11 wrote:-/+ Hopen dat we aan tickets geraken voor Comic Con San Diego
--------- Kans is klein
San Diego Comic Con? Dat zou wel straf zijn dat je aan tickets kan geraken vanuit hier.

--- Gisteren moest mijn vader de laatste 10min dat ik wakker was mijn dag verprutsen...
--- Vandaag de douche mogen schrobben...
--- Morgen de muren schrobben...
--- Vandaag de reunië. Ik ga niet gaan...
+++/--- Nog 7 dagen
+++/--- Nog 28 dagen
+++/--- Nog 111 dagen
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op CE/nieuwe guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

59
--- UUURGGHHHH
--- Wat kan ik kwaad worden op mijn internetverbinding die wel verbinding maakt maar aanduidt "lokaal"
--- Wat kan ik kwaad worden op mijn windows galerij die moeilijk doet om een paar afbeeldingen weer te geven
--- Echt, serieus, ik kon een gat in mijn laptop scherm slaan, ik krijg er wat van
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron