Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11357
NTGSruler wrote: 24 Jan 2024 10:06 @Sanity: Tis bij KBC en franchise in de polis staat 311 euro, maar dat zal waarschijnlijk dan wel nog moeten aangepast worden naar 313 euro dan. Ik heb 2 woningpolissen, brandverzekering (2x) en familiale verzekering bij KBC alsook autoverzekering. Natuurlijk wat jij nu zegt heb ik nog niets van gehoord (van KBC), behalve dat het dossier is aangemaakt en ze de franchise in vermindering brengen van de eventuele schadevergoeding.
Bij KBC heb je ze volgens mij altijd aan je rekker. Die hebben ook een systeem KBC home repair waarbij ze zelf een aannemer/hersteller aanstellen als je niemand vindt, maar ik denk niet dat dit hier aan de orde is. En zelfs dan heb je nog altijd de vrijstelling ten eigen laste.

Ken de details verder niet van kBC producten gezien die bankair zijn en wij makelaar zijn. Hun producten kunnen wij dus nooit beheren of onderschrijven.
Franchisebedragen worden normaal elke maand herbekeken. De toegepaste franchise is dan diegene van de maand waarin de schade gebeurde.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11362
Sanity penguin wrote: 24 Jan 2024 17:21
NTGSruler wrote: 24 Jan 2024 14:03 Even kijken hoe de installateur het opmaakt hoe we het eventueel aangeven dan (de velux).
Er kan daar enige "creativiteit" aan de dag gelegd worden. Alleen ga je wel door de mand vallen als er een expertise op gevraagd wordt.
Klopt. Daarom dat ik nog even wacht wat het bestek wordt. Voor de screen moet er een volledig nieuw omhulsel rond + opnieuw afstellen + werkuren. De velux is gewoon een herstelling en geen nieuwe stukken. Dus in principe enkel werkuren.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11363
Gefeliciteerd Da_Soldier en ja, de duurdere cadeaus komen ten laste van de peters en de meters. :silly:

@Marty, je neefje houdt iig goed de vinger aan de pols! :lol:

@Ruler, fijn dat het toch redelijk goed wordt opgelost. Laat je niet verleiden tot zaken die laakbaar zijn. :shh:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11365
Da_SoldierBE wrote: 24 Jan 2024 00:19Nouja. ik zou toch denken na laatste 2 edities graspop je het al gewoon bent half uur in de zon the moeten gaan :P

dacht ook je wel luide muziek gewoon was :)

otp
+++ sinds vrijdag voor eerst nonkel en peter
De laatste edities Graspop waren ongeveer dezelfde hitte, da's waar. Al voelt de hitte zo dicht tegen de evenaar precies wel iets anders :lol:
En ja, genoeg luide muziek gewend, maar dan wel met oordoppen en als ik luide muziek wil horen. Nu wou ik de collega's graag wel eens horen. En dat voor een bandje dat gewoon allerlei populaire nummers kwam coveren :shhhh:

+++ Mooi zonnig winterweer
+++ Terug de gewoonte oppikken om meer te gamen

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11366
met0t0 wrote: 27 Jan 2024 13:02
Da_SoldierBE wrote: 24 Jan 2024 00:19Nouja. ik zou toch denken na laatste 2 edities graspop je het al gewoon bent half uur in de zon the moeten gaan :P

dacht ook je wel luide muziek gewoon was :)

otp
+++ sinds vrijdag voor eerst nonkel en peter
De laatste edities Graspop waren ongeveer dezelfde hitte, da's waar. Al voelt de hitte zo dicht tegen de evenaar precies wel iets anders :lol:
En ja, genoeg luide muziek gewend, maar dan wel met oordoppen en als ik luide muziek wil horen. Nu wou ik de collega's graag wel eens horen. En dat voor een bandje dat gewoon allerlei populaire nummers kwam coveren :shhhh:

+++ Mooi zonnig winterweer
+++ Terug de gewoonte oppikken om meer te gamen
nouja heb altijd wel die oordopjes bij die ik ook op graspop had, weet nooit wanneer die handig zijn :D
Last edited by Da_SoldierBE on 28 Jan 2024 21:17, edited 1 time in total.