Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11375
zenmaster wrote: Proficiat paveman! Eindelijk echt beginnen aan het nieuwe hoofdstuk.

+ Had hier nog niks verteld omdat ik het niet wou jinxen, maar heb deze week ook een huis gekocht. Nog veel opknapwerk, maar het is leefbaar en met een mooie lap gras. En okkernotenboom.
paveman wrote: 05 Feb 2024 11:00 +++ Sleutel nieuwe woning is binnen!
--- Spierpijn ;)
@ Paveman en @ Zenmaster, veel geluk en plezier met de nieuwe woning! :cool:

Ik sluit me 100% aan bij de opmerking van Marty! :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11383
Zucht

---- Daarnet in het naar het werk rijden, steen tegen de voorruit... 20 Auto's rond mij, maar ik heb natuurlijk een ster in de voorruit. Heb al afspraak morgen met Carglass. Ik heb al tijdje geen omnium verzekering meer, dus ik veronderstel dat ik de volle pot mag betalen. Heb voor de zekerheid gegevens van de verzekering doorgegeven, je weet nooit. Maar ik vermoed dat glasbreuk er niet in zit.
++++ Positief is wel dat de verzekering tussen komt voor onze screen waar we schade aan opliepen tijdens een storm paar weken terug. We moeten uiteraard wel franchise betalen, maar tis beter dan het volledige bedrag te moeten ophoesten.
++++ Verder doe ik nog altijd voort met fysio voor de kuiten. Sinds 2 weken loop ik al terug op de weg. Ben nu 3x gaan lopen, telkens een minuut of 20 zonder reactie tijdens of na het lopen. Mag nu dus wat verhogen kwa tijd. Ben zéér behoedzaam want wil deze keer terug kunnen blijven lopen. Voel mij ook sterker tijdens het lopen in mijn onderbenen. En vooral mentaal is dit echt wel een opkikker. (ga sowiezo gaan sporten fitness en zo, maar lopen/fietsen geeft toch een andere mentale voldoening).
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11385
++ Was het nog vergeten te vertellen, maar ik was toch geslaagd van mijn 2 examens. Nu nog 3 vakken te gaan.
-- De masterproef gaat jammer genoeg nog steeds niet vlot... Ik zou binnen 2.5 maand moeten indienen en ik moet nog 1 volledig ding uitwerken wat dus maar niet wil lukken. Ook mijn begeleiders weten het niet goed omdat er amper iets van te vinden is online. Hierna moet ik ook nog de volledige thesis uitschrijven, dus ik begin te twijfelen of het nog wel kan lukken in deze tijdspanne...
Image