Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11386
Mr.Wolf wrote: 19 Feb 2024 14:25 ++ Was het nog vergeten te vertellen, maar ik was toch geslaagd van mijn 2 examens. Nu nog 3 vakken te gaan.
-- De masterproef gaat jammer genoeg nog steeds niet vlot... Ik zou binnen 2.5 maand moeten indienen en ik moet nog 1 volledig ding uitwerken wat dus maar niet wil lukken. Ook mijn begeleiders weten het niet goed omdat er amper iets van te vinden is online. Hierna moet ik ook nog de volledige thesis uitschrijven, dus ik begin te twijfelen of het nog wel kan lukken in deze tijdspanne...
++ Gefeliciteerd! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11387
Mr.Wolf wrote: 19 Feb 2024 14:25 ++ Was het nog vergeten te vertellen, maar ik was toch geslaagd van mijn 2 examens. Nu nog 3 vakken te gaan.
-- De masterproef gaat jammer genoeg nog steeds niet vlot... Ik zou binnen 2.5 maand moeten indienen en ik moet nog 1 volledig ding uitwerken wat dus maar niet wil lukken. Ook mijn begeleiders weten het niet goed omdat er amper iets van te vinden is online. Hierna moet ik ook nog de volledige thesis uitschrijven, dus ik begin te twijfelen of het nog wel kan lukken in deze tijdspanne...
Dat is al een grote stap dichter bij je doel. Goed bezig!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11391
---- De miserie met de kuit blijft aanslepen. 4 Maanden fysio bezig, kracht, techniek, mobiliteit, alles wat je wil, maar 3 weken terug op de weg aan het lopen en terug dezelfde klachten... Na 20-25min moet ik stoppen met een zéér krampachtig, zwaar gevoel in de kuit, pijnlijk, om dan op zijn minst een paar dagen last te hebben. Lang verhaal kort => gisteren bij de arts geweest en het vermoeden is dat het compartimentsyndroom is. Donderdag moet ik op de loopband lopen tot ik "het" voel en dan zal er een drukmeting worden uitgevoerd. Als de diagnose bevestigd wordt, betekent dit opereren. :cry:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11392
NTGSruler wrote: 23 Feb 2024 12:31 ---- De miserie met de kuit blijft aanslepen. 4 Maanden fysio bezig, kracht, techniek, mobiliteit, alles wat je wil, maar 3 weken terug op de weg aan het lopen en terug dezelfde klachten... Na 20-25min moet ik stoppen met een zéér krampachtig, zwaar gevoel in de kuit, pijnlijk, om dan op zijn minst een paar dagen last te hebben. Lang verhaal kort => gisteren bij de arts geweest en het vermoeden is dat het compartimentsyndroom is. Donderdag moet ik op de loopband lopen tot ik "het" voel en dan zal er een drukmeting worden uitgevoerd. Als de diagnose bevestigd wordt, betekent dit opereren. :cry:
Ai, ik duim toch mee op positief nieuws. Veel succes alvast!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11393
NTGSruler wrote: 23 Feb 2024 12:31 ---- De miserie met de kuit blijft aanslepen. 4 Maanden fysio bezig, kracht, techniek, mobiliteit, alles wat je wil, maar 3 weken terug op de weg aan het lopen en terug dezelfde klachten... Na 20-25min moet ik stoppen met een zéér krampachtig, zwaar gevoel in de kuit, pijnlijk, om dan op zijn minst een paar dagen last te hebben. Lang verhaal kort => gisteren bij de arts geweest en het vermoeden is dat het compartimentsyndroom is. Donderdag moet ik op de loopband lopen tot ik "het" voel en dan zal er een drukmeting worden uitgevoerd. Als de diagnose bevestigd wordt, betekent dit opereren. :cry:
Ik wens je toch een spoedig herstel! :cool: :flow:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11398
----- Jezus Christ, we hebben al 2.5 jaar een abonnement bij UGC, maar nu heb ik gisteren voor mezelf een familieabonnement afgesloten en willen we het abonnement voor onze pa verwijderen. Ik begin het gevoel dat we een levenslange deal bij de duivel hebben afgesloten :p Bijna nergens iets te vinden over hoe de stopzetting nu juist dient te verlopen. Hebben vorige week woensdag een formulier op de website ingevuld met de vraag hoe we dit nu juist moeten doen. Geen antwoord op gekregen. Vrijdag gebeld met de klantendienst. Of ja, proberen te bellen met de klantendienst en hier kun je enkel een boodschap inspreken. Ook niets van teruggekregen. Hebben we naar UGC Turnhout gebeld en daar heeft een vrouw aan de telefoon ons wijsgemaakt dat we vlot het abonnement zouden kunnen stopzetten door ons profiel te verwijderen. Lijkt me straf, maar soit. Zij heeft uiteindelijk ook in naam van UGC Turnhout een mail gestuurd naar Brussel. Nu ondertussen gisteren hadden we nog steeds niets gehoord en zijn we zelf maar naar de cinema gereden om iemand face to face te zien hierover. Stond daar zo'n ventje dat precies van niks iets wist en waar amper antwoord uitkwam. Eerst zei hij dat we een mail moesten sturen naar Brussel. Hierna zei ik iets over het account verwijderen en plots was hij er ook zeker van dat het abonnement dan stopgezet zou worden. Lijkt me nog steeds gek. Hebben we ook maar gebeld naar UGC Lommel met dezelfde vraag en zij waren niet zeker dat ons abonnement nu stopgezet was, maar ze wisten ook niet direct hoe je zoiets moest stopzetten.
Heb momenteel maar een mail gestuurd naar hun mail adres dat ik online heb gevonden om iets tastbaars te hebben en hebben we een 2e boodschap ingesproken via de telefoon. Straks nogmaals naar UGC turnhout bellen in de hoop iemand competent aan de lijn te krijgen.
ZUCHT
Image