Ik heb zin in de BBQ en geef de voorkeur aan:

Poll ended at 15 Apr 2015 21:03 You may select 1 option

Ik kom het liefst op zaterdag 22 augustus
Total votes: 1 (8%)
Ik kom het liefst op zondag 23 augustus
Total votes: 2 (17%)
Ik kom en het maakt me niet uit welke dag
Total votes: 9 (75%)
Nee, ik heb absoluut geen zin in een BBQ (No votes)
Total votes: 12

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

62
minermb wrote:Jammer dat het niet doorgaat, ik keek er eigenlijk wel een beetje naar uit :(

Hoeveel mensen kwamen er eigenlijk normaal?
Normaal rond de 30, afgelopen jaar ongeveer 25.

Ik keek er ook wel naar uit maar het moet financieel ook nog haalbaar zijn. En als je de vaste kosten (huur zaal bv) over heel weinig mensen moet gaan verdelen dan wordt het voor de deelnemers ook een heel stuk duurder (zeker voor degenen die van ver komen en dus al hoge reiskosten hebben) waardoor er hoogstwaarschijnlijk weer enkele zijn die afhaken met de nodige gevolgen uiteraard. :(
Image

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

63
Misschien kunnen we hier een poll organiseren waarin we vragen aan de mensen die interesse hebben om andere forummembers te ontmoeten om aan te geven in welke provincie ze wonen om zo te kijken waar het de moeite is om samen te komen? Ik ben alleen niet zo goed met alle techniciteiten hier op het forum dus misschien kan een mod dat doen?

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

65
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:@Gamefreak,

RoyVdW:
Image
mis Dividingens, en ook jij Gozer, dat is niet Roy maar de gemiddelde Belgische politieker.... als ik naar de grootte van de bek kijk toch :smug:
Hebben die niet een veel dikkere nek?

Wel zonde dat net nu de BBQ niet door gaat, NAC Breda het stadion opeens niet meer nodig heeft op zaterdag of zondag...

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

67
Ik was nog niet mee met dit topic, spijtig dat het niet doorgaat. Gelukkig gaan wij, hier, wel door :miauw:
Ik kan volledig begrijpen waarom het niet doorgaat.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron