Crowdsourcing

1
Iedereen heeft in zijn leven wel eens een heleboel mensen nodig om iets te bereiken, je doet een onderzoek voor school, bent een petitie gestart tegen onrecht of je bent op zoek naar mensen met een specifiek talent (bijvoorbeeld artiesten). Wij zijn een warm forum met toch een behoorlijk aantal leden, dus misschien vind je hier de mensen die je zoekt.
Laat mij heel duidelijk zijn, dit topic is NIET bedoeld voor crowdfunding, dus niet om geld te vragen. Maar WEL om deelname te vragen aan bijvoorbeeld een enquête.



Om te starten wil ik mijn Universiteit (UGent), en meer bepaald de sociale wetenschappen een handje helpen. Ze zoeken jongeren tussen 13 en 19 voor een onderzoek naar gedragskeuzes. Zoals bij veel enquêtes van de UGent is er ook een prijs te winnen, maar doe het vooral om de wetenschap een stapje vooruit te helpen. Op deze link vinden jullie meer info en kan je doorklikken naar de betreffende enquête: https://www.ugent.be/nl/actueel/nieuws/ ... keuzes.htm

Re: Crowdsourcing

7
minermb wrote:Ik heb hem ook ingevuld, op de meeste dingen heb ik ook bijna nooit geantwoord :P
Inderdaad.

"Gebruik je vaak Hasj of andere drugs?"

Ofcourse... :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Crowdsourcing

8
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik heb hem ook ingevuld, op de meeste dingen heb ik ook bijna nooit geantwoord :P
Inderdaad.

"Gebruik je vaak Hasj of andere drugs?"

Ofcourse... :p
Spijtig genoeg zijn er meer mensen dan je verwacht die gebruiken. Wat ik allemaal lees en zie in patiëntendossiers... Zelfs bij mensen waar je echt denk dat het heel normale mensen zijn.
Image

Re: Crowdsourcing

9
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik heb hem ook ingevuld, op de meeste dingen heb ik ook bijna nooit geantwoord :P
Inderdaad.

"Gebruik je vaak Hasj of andere drugs?"

Ofcourse... :p
Spijtig genoeg zijn er meer mensen dan je verwacht die gebruiken. Wat ik allemaal lees en zie in patiëntendossiers... Zelfs bij mensen waar je echt denk dat het heel normale mensen zijn.
Verwacht jij dan niet dat 'normale mensen' drugs gebruiken? :think:

Re: Crowdsourcing

10
BozeGozerXrd wrote:
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
Inderdaad.

"Gebruik je vaak Hasj of andere drugs?"

Ofcourse... :p
Spijtig genoeg zijn er meer mensen dan je verwacht die gebruiken. Wat ik allemaal lees en zie in patiëntendossiers... Zelfs bij mensen waar je echt denk dat het heel normale mensen zijn.
Verwacht jij dan niet dat 'normale mensen' drugs gebruiken? :think:
Ik verwacht dat inderdaad niet van mensen met een beetje intelligentie. Als je het daar nog verder over wil hebben, doen we dit best in een apart topic of het afdwaaltopic.
Image
cron