Re: Hoe snel is jouw internet (of niet)?

46
NTGSruler wrote:@gamerke: voor welk internet heb jij dan gekozen als ik mag vragen? Ook Telenet dacht ik hé? Ik vraag mij wel af wat je moet doen om 750gb per maand te overschrijden? Véél Netflix kijken veronderstel Ik? Ik zit hier nog met basic internet met een limiet van 200gb... En veel maanden heb ik nog limiet over... Dus ja mss maar eens upgraden denk ik. Snelheid zou 150mb moeten zijn :L: Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen problemen heb thuis.

Maar zou dan bijvoorbeeld kunnen upgraden naar all internet wat dan 300mb snelheid is en "geen limiet".. Zou mij dan 82 euro kosten per maand zie Ik?
Klopt, dat is inderdaad wat ik thuis heb.

Ik stream redelijk wat. Ik heb bijvoorbeeld een Google hub in de keuken die tijdens het koken tv, youtube, podcast,... aan het streamen is. Dit elke dag tot 2 uur aan een stuk.

De tv in de woonkamer gebruiken we voor gezelligheid tijdens het eten. Daar is vaak een openhaard aan het streamen. Op de gewone Google home speelt dan gelijktijdig muziek.

Daarnaast inderdaad redelijk wat netflix, Disney plus, youtube premium and so on.

Als ik thuiswerk doe zit ik vaak voor de gezelligheid ook muziekclips te streamen op de tv in de mancave/home office.

Ik stream ook steeds series en films in 4k. Wat meteen veel data is.
Image

Re: Hoe snel is jouw internet (of niet)?

48
Inderdaad zo achterhaald dat er nog limieten zijn op die manier... :silly:

Op mijn laptop krijg ik dit resultaat:

Image


Niet echt indrukwekkend, maar we kunnen geen kabel trekken naar de kamer waar we een bureau van gemaakt hebben en onze muren laten bijna geen signaal door. In dagelijks gebruik merk ik er niet veel van, apparaten waarbij de snelheid/stabiliteit wel belangrijk is (PS4 bijvoorbeeld) zijn met kabel aangesloten.
cron