Re: Wist je dat...

106
Gamefreak wrote:wist je dat....

Captain Witwicky nog verdacht weinig hier post ?
Wist je dat .....

ook Dividedx11 ongeveer net zo veel post als onze Capt'n? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Wist je dat...

107
Sora_Lizard wrote:
Gamefreak wrote:wist je dat....

Captain Witwicky nog verdacht weinig hier post ?
Wist je dat .....

ook Dividedx11 ongeveer net zo veel post als onze Capt'n? :think:
ook maxidomino ons niet meer weet te vinden?
Image

Re: Wist je dat...

110
ShAmPi wrote:But I'm back?
Haha, da's ook waar! :love:

Btw: Waarom staan je trophies op private of friends only? Nu kunnen we de leaderboards voor jou niet meer updaten, want PSNProfiles kan alleen aan publieke trophies! Heb je stiekem een platinum gehaald ofzo? :evil:
Image

Re: Wist je dat...

111
Kolm wrote:
ShAmPi wrote:But I'm back?
Haha, da's ook waar! :love:

Btw: Waarom staan je trophies op private of friends only? Nu kunnen we de leaderboards voor jou niet meer updaten, want PSNProfiles kan alleen aan publieke trophies! Heb je stiekem een platinum gehaald ofzo? :evil:
Wot?
Geen idee :)

Waar verander ik dit?
Image

Re: Wist je dat...

112
Bij privacyinstellingen op de PS4, weet niet precies vanbuiten of de privacyinstellingen direct onder de settings te vinden zijn of dat er nog een tussenmenu is, maar ergens daar hebde iets van wie u trophies kan zien, dat moet op 'Iedereen' staan.
Image

Re: Wist je dat...

113
Kolm wrote:Bij privacyinstellingen op de PS4, weet niet precies vanbuiten of de privacyinstellingen direct onder de settings te vinden zijn of dat er nog een tussenmenu is, maar ergens daar hebde iets van wie u trophies kan zien, dat moet op 'Iedereen' staan.
Misschien onlangs die instellingen aangepast toen er een prompt voor verscheen om ze bij te werken.

Re: Wist je dat...

114
Tjeefkeuh wrote:
Kolm wrote:Bij privacyinstellingen op de PS4, weet niet precies vanbuiten of de privacyinstellingen direct onder de settings te vinden zijn of dat er nog een tussenmenu is, maar ergens daar hebde iets van wie u trophies kan zien, dat moet op 'Iedereen' staan.
Misschien onlangs die instellingen aangepast toen er een prompt voor verscheen om ze bij te werken.
Vermoedelijk wel, zijn de afgelopen weken/maanden meermaals van die prompts geweest om je settings na te kijken.

Ze zijn wel verbeterd, ondertussen is het bv mogelijk om aan te geven dat ze je niet op je echte naam kunnen zoeken. Mijn baas had mij gewoon op mijn echte naam gevonden, omdat ik had aanstaan dat je me kon zoeken. Maar ja, als ik toendertijd dat zoeken zou uitgezet hebben, kon niemand mij meer toevoegen als vriend of een bericht sturen, omdat ze je dan eerst moeten zoeken... Op PS3 kon je gewoon een exact PSN ingeven om iemand toe te voegen. Nu is dat opgesplitst of toch anders.
Image

Re: Wist je dat...

116
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:wist je dat....

Captain Witwicky nog verdacht weinig hier post ?
Hij is het gras aan het maaien ;)
volgens mij heeft het gras hem al lang overwoekerd en is hij op één of ander addernest gebotst...
cron