Re: Wist je dat...

122
RoyVdW wrote:Op dit moment vindt er een livestream plaats van PS4 Trophies die een recordpoging doey op YouTube om 50 platinums binnen 24u te behalen. Hij zit voor op schema
Image


Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
pff, jij kan dat in 21 uur hé Roy :idea:

Re: Wist je dat...

128
Wist je dat men tegenwoordig data kan opslaan op DNA? (uiteraard in een labo en niet zo simpel als met een USB-stick) En dat alle data op internet en op alle computers op de wereld in 2 emmers (dus 20 liter) DNA zou passen...

Re: Wist je dat...

133
FGras wrote:Wist je dat...
Alcoholdoekjes goed werken tegen plakkerige PS3 tumbsticks?
Aanrader.

Wist je dat...
Vrienden die online zijn op de PS3 niet zichtbaar zijn op de PS5 of in de app?
Dat laatste is inderdaad het geval sinds firmware update 8.00 op PS4 vlak voor de release van de PS5. Ze hebben toen achterliggend in het netwerk ook vanalles aangepast waardoor je PS3/PSVita vrienden niet meer ziet op PS4 en in het geval van de PSVita ook omgekeerd.

De brug die er was tussen PS3/PSVita en PS4 hebben ze langzaam afgebroken. Eerst geen berichten meer tussen de twee, later PS3/PSVita uit de PC Store en app gegooid en dan ook nog ergens tussendoor de vriendenlijsten beperkt :(
Image

Re: Wist je dat...

134
Soms vraag ik me af Kolm hoe je zoveel kunt weten en weet wat jij weet Ben je ofwel hoogbegaafd of zwaar autistisch dat je alles constant zit op te zoeken of te factchecken? Soms komt het betweterig over dat je overal op reageert. Dat is zo bij mensen. Bedoel niet slecht he dat is uw kwaliteit. Wat doe jij van job want je gamet wel heel veel dus telewerk mss? Heb een relatie, een gezin? Mss te persoonlijk en moet je zeker hier niet zeggen voor jan en alleman en ook niet prive als je dat niet wil want ik heb er geen zaken mee natuurlijk. Allemaal wist je datjes zouden het voor mij zijn wie jij bent en wat je doet buiten gamen in het leven iets trekt mijn aandacht..

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Wist je dat...

135
Kolm wrote:
FGras wrote:Wist je dat...
Alcoholdoekjes goed werken tegen plakkerige PS3 tumbsticks?
Aanrader.

Wist je dat...
Vrienden die online zijn op de PS3 niet zichtbaar zijn op de PS5 of in de app?
Dat laatste is inderdaad het geval sinds firmware update 8.00 op PS4 vlak voor de release van de PS5. Ze hebben toen achterliggend in het netwerk ook vanalles aangepast waardoor je PS3/PSVita vrienden niet meer ziet op PS4 en in het geval van de PSVita ook omgekeerd.

De brug die er was tussen PS3/PSVita en PS4 hebben ze langzaam afgebroken. Eerst geen berichten meer tussen de twee, later PS3/PSVita uit de PC Store en app gegooid en dan ook nog ergens tussendoor de vriendenlijsten beperkt :(
Nu je het zegt had ik daar wel iets van meegekregen. Eigenlijk best logisch dat uitfaseren van oude systemen. Lekker agile werkproces. En tegelijkertijd ook jammer. Het verbaasde mij dat ik nog twee oude PSPure leden online zag op de PS3!
RoyVdW wrote:Soms vraag ik me af Kolm hoe je zoveel kunt weten en weet wat jij weet
Image
Ben je ofwel hoogbegaafd of zwaar autistisch dat je alles constant zit op te zoeken of te factchecken? Soms komt het betweterig over dat je overal op reageert. Dat is zo bij mensen. Bedoel niet slecht he dat is uw kwaliteit. Wat doe jij van job want je gamet wel heel veel dus telewerk mss? Heb een relatie, een gezin? Mss te persoonlijk en moet je zeker hier niet zeggen voor jan en alleman en ook niet prive als je dat niet wil want ik heb er geen zaken mee natuurlijk. Allemaal wist je datjes zouden het voor mij zijn wie jij bent en wat je doet buiten gamen in het leven iets trekt mijn aandacht..
Ik denk dat ik zoiets met de mentaliteit van toen ik 17/18 jaar was het ook wel had geweten. Alleen passie voor een onderwerp kan al genoeg zijn om overal van op de hoogte te blijven. Tegenwoordig is die passie voor Playstation alleen iets minder bij mijzelf. Al is de passie voor “gamen” sinds deze lockdown wel weer flink aangewakkerd. :D

Desalniettemin zou ik zeker een man bijt hond aflevering met Kolm gaan kijken!
cron