Re: Wist je dat...

91
Tegenwoordig is alles slecht zelfs buitenkomen ivm de uitlaatgassen ed zo kan je heel ver gaan. Een mens moet nog kunnen leven en iedereen weet wel dat alcohol ongezond is. Daarom nuttig alles met mate behalve drugs.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wist je dat...

92
RoyVdW wrote:Tegenwoordig is alles slecht zelfs buitenkomen ivm de uitlaatgassen ed zo kan je heel ver gaan. Een mens moet nog kunnen leven en iedereen weet wel dat alcohol ongezond is. Daarom nuttig alles met mate behalve drugs.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
daar dus geen mate gebruiken ? :think:

Re: Wist je dat...

93
RoyVdW wrote:Tegenwoordig is alles slecht zelfs buitenkomen ivm de uitlaatgassen ed zo kan je heel ver gaan. Een mens moet nog kunnen leven en iedereen weet wel dat alcohol ongezond is. Daarom nuttig alles met mate behalve drugs.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Alcohol is een drug e.
Nuttig alles zoveel ge zelf wilt zolang het niet schadelijk is voor anderen zou ik zeggen

Re: Wist je dat...

96
Doe vooral wat je zelf wil zou ik zo zeggen. En mocht je u echt zat willen drinken, zorg dat anderen er geen last van hebben :)
Het enige wat ik jammer vind is dat het moeilijk is om geen alcohol te drinken, er zijn vaak nauwelijks alternatieven. Ik heb nog het gelukt dat ik van zoet hou, maar als dat niet zo is, is het echt moeilijk op cafe...

Re: Wist je dat...

97
W.O.L.F. wrote:Doe vooral wat je zelf wil zou ik zo zeggen. En mocht je u echt zat willen drinken, zorg dat anderen er geen last van hebben :)
Het enige wat ik jammer vind is dat het moeilijk is om geen alcohol te drinken, er zijn vaak nauwelijks alternatieven. Ik heb nog het gelukt dat ik van zoet hou, maar als dat niet zo is, is het echt moeilijk op cafe...
Er is toch altijd water?
Image

Re: Wist je dat...

98
ShAmPi wrote:
W.O.L.F. wrote:Doe vooral wat je zelf wil zou ik zo zeggen. En mocht je u echt zat willen drinken, zorg dat anderen er geen last van hebben :)
Het enige wat ik jammer vind is dat het moeilijk is om geen alcohol te drinken, er zijn vaak nauwelijks alternatieven. Ik heb nog het gelukt dat ik van zoet hou, maar als dat niet zo is, is het echt moeilijk op cafe...
Er is toch altijd water?
Correct, maar daarvoor ga je niet op café je wilt smaken proeven hé of dingen voor gelegenheden die je niet thuis hebt. Ja in water zitten smaken en andere mineralen, maar dan nog overal zit sowieso al water in.
Image

Re: Wist je dat...

104
paveman wrote:Ik vraag me dan gelijk ook af wat de prijzen van die schoonheidswedstrijden zijn.... :) Is het echt een rendabel verhaal, of puur en alleen een statussymbool?
Voor de winnaar lijkt het mij rendabel, alleszins voor de winnaar van de weddenschappen? Maar status zal er ook wel voor veel tussen zitten.
Wist je dat het gisteren in heel Duitsland verboden was om te dansen (goede vrijdag). Met (afhankelijk van de deelstaat) boetes tot 1000 euro! Ook feesten, sportevenementen, e.d. zijn verboden. Maar bij deze is het zatedag: :jip: :jip: :jip:
cron