Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

10
billie91 wrote:Het bikkeltopic is nu echt open. :D Iemand die ook in de nachtelijke uurtjes af en toe wat muziek luistert van GTA VC en SA?
Tegenwoordig niet meer, maar ik herinner mij wel dat ik GTA V destijds eens een volledige dag en nacht heb doorgespeeld. Toen heb ik al die Under The Bridge challenges gedaan en die Knife Flights.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

12
gamerke1992 wrote:Waar is dat feestje? Het is 2 na 12 :D Tijd voor het bikkeltopic
Image


Ik ga nu the last of us opstarten. Ik heb er zin in :)
Hier is dat feestje
Image
ik vond dat spel erg leuk, het was gewoon zo meeslepend.

Morgen hoef ik pas om 11:05 op school te zijn :cool: klas 6 heeft herkansingen ofzoiets en daardoor vallen aantal dingen uit :)
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

13
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:Waar is dat feestje? Het is 2 na 12 : D Tijd voor het bikkeltopic :)

Ik ga nu the last of us opstarten. Ik heb er zin in : )
Hier is dat feestje : ) ik vond dat spel erg leuk, het was gewoon zo meeslepend.

Morgen hoef ik pas om 11:05 op school te zijn :cool: klas 6 heeft herkansingen ofzoiets en daardoor vallen aantal dingen uit :)
Ik moet een dagje niet werken morgen :) Ik moet wel een presentatie gaan geven om 16 uur. Dan kan ik eindelijk nog eens goed gaan sporten in de voormiddag, want dat is 2 weken lang niet echt hoe het moest zijn.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

14
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:Waar is dat feestje? Het is 2 na 12 : D Tijd voor het bikkeltopic :)

Ik ga nu the last of us opstarten. Ik heb er zin in : )
Hier is dat feestje : ) ik vond dat spel erg leuk, het was gewoon zo meeslepend.

Morgen hoef ik pas om 11:05 op school te zijn :cool: klas 6 heeft herkansingen ofzoiets en daardoor vallen aantal dingen uit :)
Ik moet een dagje niet werken morgen :) Ik moet wel een presentatie gaan geven om 16 uur. Dan kan ik eindelijk nog eens goed gaan sporten in de voormiddag, want dat is 2 weken lang niet echt hoe het moest zijn.
Lekker een luie dag zeker
Image


Ik hoef morgen maar 4 uurtjes naar school, waarvan een tussenuur. En 's avonds moet ik nog 2 uurtjes schermen. Man, ik kijk echt uit om 2 weken vakantie te hebben en niks te doen :q:

Edit: ik ga slapen, welterusten
Image
cron