Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

466
RoyVdW wrote:Post count opkrikkers :P Mij zie je hier haast nooit dat hou ik niet vol zo lang :lol:
De bedoeling van het Bikkeltopic is om alleen gedurende de late of juist vroege uurtjes hier te posten. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

471
Lang geleden dat ik hier nog eens heb gepost... Valt op nu ik terug ben beginnen gamen dat ik langer opblijf dan anders :p Dat de examens gedaan zijn zit daar ook wel voor iets tussen :idea:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

479
Wat als er nooit een effectief geneesmiddel/vaccinatie tegen Corona komt? Wat zullen de effecten zijn?

Ik kan mij voorstellen dat vrijheden nooit meer terug gaan als wat we ons van een jaar geleden nog kunnen herinneren. Internationaal op vakantie? Vergeet het maar.

Geen internationale toerisme meer? Grote bedrijven gaan failliet omdat ze niet flexibel genoeg zijn. Banken komen hierdoor met veel onafbetaalde schulden te zitten die ze zelf ook niet kunnen aflossen. Veel van hun geld zit in vastgoed, de huizenbubbel knapt en huizen worden weer veel goedkoper (yay).

Burgers weten niet waar ze aan toe zijn. Ee is veel paniek, protesten en rellen. Een deel zal werkloos worden en krijgt financiële ondersteuning van de overheid. Dit is niet houdbaar en eerlijk tegenover mensen die wel werken. Een oplossing moet komen.

Het Internationaal Monetair Fonds komt met een plan voor een universeel basisinkomen. De VS, Europa en Rusland doen mee. Je krijgt automatisch elke maand de waarde van 500 euro doormiddel van een nieuwe digitale coin die je met een digitale wallet op je telefoon kan zetten. De Euro, Dollar en Roebel hebben te maken met gigantische inflatie en worden langzaam uitgefaseerd.

Geld wordt vanaf nu centraal geregeld en banken hebben enkel nog een lokale rol om bedrijven en particulieren van leningen te voorzien.


Ik moet eens gaan slapen.

Image