Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

481
Ik ben gefrustreerd... Ik ben altijd zoooo voorzichtig geweest met de corona. Ik heb moeten werken, maar hield altijd goed afstand, ontsmette altijd alles goed.

Toen de cijfers weer explodeerde besliste ik zelf om niet meer naar de lessen te gaan op de campus, de lessen werden immers ook online uitgezonden. En juist vorige week maandag was er een verplichte les op de campus. Ik wou liever niet gaan, maar dan kon ik niet slagen voor dat vak.


En kijk, net daar moet ik dus corona opgelopen hebben, waardoor ik nu echt niet goed ben. Heb met regelmaat 40° koorts en mijn hoofd staat op springen. Ook mijn vriendin haar symptomen worden erger en erger. We liggen hier samen al twee uur wakker, half te creperen :/

Daarnaast zou ik nu dus eigenlijk veel moeten rusten, maar heb continu stress van de vele deadlines waar ik aan moet voldoen. Ik zou eventueel wel uitstel kunnen vragen, maar dat is ook maar meer miserie voor mezelf want dan vallen ze samen met andere deadlines.

Bedankt school...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

482
Ik weet dat ik zondig tegen de regels van dit topic. Sorry.

Divided, ik wens jou en je vriendin van harte beterschap en sterkte. :flow: :flow:

Ik begrijp dat die deadlines je dwars zitten maar met 40° koorts ga je ook niet echt helder meer kunnen denken. Neem je rust en des te sneller herstelt jouw lichaam zich en des te sneller kun je weer normaal functioneren. Probeer die studie even te vergeten, jouw gezondheid gaat nu echt voor alles!
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

483
Ben dat ook geweest Divided. Het is gwn de helaasheid der dingen. Wie te voorzichtig is krijgt het. De wet van Murphy. Het treft u of niet denk ik. Het beste voor je man (of vrouw??).

Slaap kindje slaap, daarbuiten loopt... niemand het is nachtklok en lockdown. Wie had dat ooit gedacht, wat een wereld. Wel interessant dat zo'n dingen effectief beslist kunnen worden door ook mensen waarvan hun pree onvoorwaardelijk doorloopt. Hmmm. Stof tot nadenken. Benieuwd naar de toekomst over alles en nog wat

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

485
Een game die mij enorm veel fascineert: Microsoft Flight Simulator. Dit kan zo het startschot zijn van een compleet nieuwe videogame genre/tijdperk waarin je real-time in de echte en complete wereld vrij rond kan reizen en doen wat je wilt. Ik kan niet wachten om te zien hoe er in de toekomst verder gebouwd gaat worden op deze techniek! Moet je voorstellen als Rockstar Games met deze techniek aan de haal gaat!

Bij deze een half uurtje veel kijkplezier:

Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

490
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:Ik zat net op de wc en ik dacht: “ik ga de doos van mijn PS5 op marktplaats zetten”.

Dus zo geschiedde.
https://link.marktplaats.nl/m1637830867 ... nt=app_ios

:D
Haha. Ben benieuwd welke reacties je zal krijgen! :lach:
:D nummer 1
Een volwassen vrouw “Karina” uit Alblasserdam:
Image


Ik verwacht er niet veel meer van vandaag, maar morgen moet het wel gaan volstromen met berichtjes. Of misschien verwijdert marktplaats het omdat het misschien niet conform de richtlijnen is. :)

Edit: nr2
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

493
Ondertussen zitten we al aan 9.999.999 euro :lol:

Maar ook een serieuze noot: Volgens mij staat op de onderkant van de binnendoos je serienummer. Kan handig zijn als ze de PS5 jatten maar de doos niet :)
Verder vind ik de doos altijd handig als ik hem ergens mee naartoe neem :D
Image