Re: Opvallende filmpjes

6
@FGras: Het is eigenlijk de vervanger/opvolger van het vroegere 'funny video's'-topic. Daar werden ook vaak van die opvallende dingen gepost hoewel ze niet grappig waren. Het idee was om dit topic wat allesomvattend te maken. :)
Image

Re: Opvallende filmpjes

7
Kolm wrote:@FGras: Het is eigenlijk de vervanger/opvolger van het vroegere 'funny video's'-topic. Daar werden ook vaak van die opvallende dingen gepost hoewel ze niet grappig waren. Het idee was om dit topic wat allesomvattend te maken. :)
Dat weet ik! :D Maar dan nog. Had het funny video's topic net als dit topic ook niet beter in Cross Media Bar gepast? :?

Re: Opvallende filmpjes

8
FGras wrote:Dat weet ik! :D Maar dan nog. Had het funny video's topic net als dit topic ook niet beter in Cross Media Bar gepast? :?
Waarschijnlijk wel. Maar omdat het nu al jaar en dag onder toogpraat stond (en staat) zijn de mensen gewend dat het hier staat. We willen ook graag iedereen een "thuis" gevoel geven. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Funny clips

9
Topic waar je grappige filmpjes kan posten. Kan over vanalles gaan. Van epic fails tot die gênante momenten van nonkel Jaap die zich weer eens aanstelde op het laatste familiefeestje....

ik bijt de spits af met een gozer die de meesten (hopelijk) wel kennen..... hij kan beschouwd worden als de Amerikaanse BozeGozer, of mss is hij het wel gewoon :smug: Hij is trouwens al werkzaam sinds mei 2004, weliswaar met pauzes tussenin.

Angry Game Nerd !!

cron