Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

242
W.O.L.F. wrote: 12 Jul 2021 09:46 En niemand hier die zich zorgen maakt over de combinatie heet frituurvet en water? Het wordt tijd dat de brandweer terug demonstraties gaat doen met de brandende fritketel en water...
Enerzijds moet het water daar nog een halve meter tot een meter voor stijgen en blijkbaar zijn ze daar gerust in dat dat niet gaat gebeuren (geen idee of dat terecht is). Of misschien heeft hij het al uitgezet ondertussen en was het frietje nog van juist voor het water opkwam.

En anderzijds... zelfs al zou hij ze meteen allemaal uitzetten dan stijgt het water doorgaans dusdanig snel dat het vet niet op tijd kan afkoelen tot een temperatuur waar je dat niet meer hebt. Maw: Gewoon wegwezen na uitzetten als het water blijft doorstijgen! :(
Image

Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

249
Klopt. Maar hij kon toen verder rijden natuurlijk, dus konden ze die straf in dit geval moeilijk aan Max geven, omdat hij nu niet verder kon rijden. Sommige mensen beweren dat dit een vergelijkbare straf is, maar daar kan ik (net als jij zoals ik het lees) niet in mee. Ik ben volledig subjectief hierin, maar krijg steeds meer het idee dat Hamilton/MB continue de hand boven het hoofd wordt gehouden, dat de FIA een voorkeur voor wereldkampioen heeft....
Overigens wel erg leuk dat Ricciardo de win nu pakte.
Image
cron