Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

334
NTGSruler wrote: 22 Jun 2023 22:39 Ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Die van Courtois in de duikboot: IK BEN HIER DE KAPITEIN is wel goed :P

Die 5 in de duikboot hebben het trouwens niet overleefd.
Nog niet gezien :lol: Stuur eens?

Sowieso heel erg einde voor 5 mensen... RIP. Ik zou zo niet willen sterven. "Hopelijk" door implosie en niet door dagen te wachten tot de zuurstof op was...

Soit.
FB_IMG_1687458123791.jpg
FB_IMG_1687458123791.jpg (52.34 KiB) Viewed 807 times
Image

Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

339
Heb met de duikboot toch wel redelijk hard in m'n hoofd gezeten... Vind het voornamelijk erg voor die jongen die ondanks zijn grote angst toch meegestapt is in de boot voor de papa een plezier te doen!
Misschien is het wat luguber om te zeggen, maar ben blij dat de ceo ook aanwezig was in het bootje... Ofwel de man die het niet nodig vond om 50 jaar oude blanke mannen aan te nemen omdat die niet inspirerend genoeg waren :p
Image

Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

340
Tja, het moge een troost zijn dat het blijkbaar een implosie geweest is op grond van het puin dat gevonden is. De mensen hebben dus niet nerveus op hun klokje zitten kijken tot de zuurstof op was (of het CO2 peil te hoog) maar waren in een flits plat. Niets uit de annalen van een duikboot uit de tweede WO waarbij op grotere diepte (100 tot 300 meter) iets begon te kraken tot er ergens een popnagel uitsprong maar dit was bij circa 380 atmosfeer in een klap samengeperst. Mogelijk hebben de inzittenden niet eens iets gemerkt. Pets . . weg. :wot:

10 meter water is 1kgf/cm2.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

341
Fascinerend wel. 🙂
Ik heb vooral een groot probleem met het idee om een ​toeristisch bedrijf te starten rond het schip en plaats van één van de grootste maritieme rampen in de geschiedenis. De laatste rustplaats van honderden mensen die zelf op een gruwelijke manier zijn omgekomen. Ironisch en erg genoeg grotendeels 2e en 3e klasse arbeiders, economische vluchtelingen. En het dan "exploration" noemen. Het is ramptoerisme en elitair machogedrag in zijn kern. Er valt niks te winnen door daar naartoe te gaan, behalve dat je kan zeggen dat je er bent geweest.
Image
cron