Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

362
Marty wrote: 10 Jul 2023 15:30
Kolm wrote: 10 Jul 2023 15:06 Het is dat ik nog maar 3 trophies kan halen en dat ik dan eerst Horizon VR platinum wil halen voor trophy 18.000 :lol:
Ik dacht al, wie gaat met dat warme weer van gisteren VR spelen :lol:
Gisteren ging het nog wel, na dat halfuur 'onweer' was het wel wat koeler en alleen erg klam.
Eergisteren was een ander verhaal... Toen was het buiten 38 graden en om middernacht nog altijd 30 :dizzy:
Iets met 'in de stad' en 'gebouwen houden hitte vast' :nerd:
Image

Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

364
NTGSruler wrote: 10 Jul 2023 15:55 Nog 3 trophies => wordt nog opletten met Hot Wheels Unleashed dan.
Even geen Hot Wheels sessie :D

Maar ik kan de game wel gebruiken om de missende 3 trophies aan te vullen, moet alleen even heel goed kijken welke ik gebruik daarvoor. Kwestie dat sommige dingen aan elkaar hangen :nerd:

Horizon is nu nog 1 level clean up voor collectibles, was een level dat splitste en je kon maar 1 pad nemen.
Dan nog 2 challenge dingen en op safari gaan :lol:
Image

Re: Grappige en/of opvallende plaatjes

366
NTGSruler wrote: 10 Jul 2023 16:20 moet alleen even heel goed kijken welke ik gebruik daarvoor. Kwestie dat sommige dingen aan elkaar hangen

Dat bedoelde ik. Je wil niet dat er toevallig een 4e trophy popt die ergens aan gelinkt is ^^
Het is ook zo klote dat je nergens stats hebt van bv hoeveel blind boxes je al gekocht hebt. Of hoeveel gears je in cumulative totaal hebt :(
Image