Re: Steam

46
Zijn er hier mensen die cod waw hebben op steam? Kwam er zojuist achter dat er allemaal custom maps zijn en lijkt me daarom wel leuk om te kopen, maar vind zombies niet zo leuk om alleen te spelen.

Re: Steam

47
Ik heb getwijfeld om cod te kopen, maar ze zijn altijd zo overpriced ook als ze in sale zijn. En dan liever nog een recentere game zodat er nog online activiteit is.
En blijkbaar ook nogal veel problemen met valsspelers in de oudere cod's.
Image

Re: Steam

49
Gamefreak wrote:mijn steambox is al een tijdje bij Eurosys voor reparatie, ik kreeg geen beeld meer, vaarwel Steam Sales voor mij dus :P
Je hebt toch een telefoon en PC? Daarop kan je ook gewoon kopen hoor :p

Re: Steam

50
itsjustme wrote:
Gamefreak wrote:mijn steambox is al een tijdje bij Eurosys voor reparatie, ik kreeg geen beeld meer, vaarwel Steam Sales voor mij dus :P
Je hebt toch een telefoon en PC? Daarop kan je ook gewoon kopen hoor :p
jop, weet ik maar ik had niet zo veel op het oog op t moment :smug:

Re: Steam

52
Gamefreak wrote:steambox is terug en ik heb weer beeld, hoera !! hopelijk kan ik nu echt beginnen aan de wonderbaarlijke wereld van steam ....
Van welke fabrikant is je steambox?
Image

Re: Steam

54
ShAmPi wrote:wat de flurk is een steambox
Een stoomdoos.
Leuk... Dan heb je wat stoom in een doos? :)

GEBAKKEN LUCHT zoals we zeggen?

Nee serieus
Please explain ^^
Een stoomdoos? :smug:
Hmm, dan ben je mss iets te lang doorgegaan met je vriendin? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Steam

55
ShAmPi wrote:wat de flurk is een steambox
Een stoomdoos.
Leuk... Dan heb je wat stoom in een doos? :)

GEBAKKEN LUCHT zoals we zeggen?

Nee serieus
Please explain ^^
Soort console om aan te sluiten op de TV, niet? Er zijn ook verschillende soorten fabrikanten ervan (o.a. AlienWare).
Wist wel niet dat die überhaupt al op de markt was?
Image

Re: Steam

58
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:steambox is terug en ik heb weer beeld, hoera !! hopelijk kan ik nu echt beginnen aan de wonderbaarlijke wereld van steam ....
Van welke fabrikant is je steambox?
de pc is samengesteld door een kameraad, alle onderdelen komen van de site alternate.be

Re: Steam

59
Toon8 wrote:Het is een pc met ongeveer dezelfde specs als een console. Het ziet er ook uit als een console. En het loopt op de steam OS. Voor mensen die liever de console ervaring hebben ook naar steam te kunnen halen. Iedere fabrikant mag er 1 maken maar moet wel voldoen aan bepaalde minimum specs.
http://store.steampowered.com/hardware/#Machines
Wat voorbeelden
DUS...

Het is gewoon een minipc met een OS op en een controller...
maw het klinkt allemaal groter dan wat het is?


Wat ik wel niet snap is het vetgedrukte gedeelte.
Aangezien SteamOS free te downloaden is (ja heb ook eens gegoogled ^^) hoe kan je dan iemand verplichten minimum specs aan te houden?
Image

Re: Steam

60
Gamefreak wrote:de pc is samengesteld door een kameraad, alle onderdelen komen van de site alternate.be
Ah ok, dus geen echte steam machine.
ShAmPi wrote:
Toon8 wrote:Het is een pc met ongeveer dezelfde specs als een console. Het ziet er ook uit als een console. En het loopt op de steam OS. Voor mensen die liever de console ervaring hebben ook naar steam te kunnen halen. Iedere fabrikant mag er 1 maken maar moet wel voldoen aan bepaalde minimum specs.
http://store.steampowered.com/hardware/#Machines
Wat voorbeelden
DUS...

Het is gewoon een minipc met een OS op en een controller...
maw het klinkt allemaal groter dan wat het is?


Wat ik wel niet snap is het vetgedrukte gedeelte.
Aangezien SteamOS free te downloaden is (ja heb ook eens gegoogled ^^) hoe kan je dan iemand verplichten minimum specs aan te houden?
Ze mogen hun pc/console dan niet verkopen onder de naam steam machine.
En uiteindelijk is een ps4 niets anders dan een compacte mini pc met een controller en een OS van sony.
Image