Re: Steam

38
daviduvel wrote:Stom dat de flash sales weg zijn.
Waren dat die deals die maar 48h geldig waren en iedere dag als eerste op de pagina stonden? Ik zie dat iedere deal geldig is tot het einde van de sale, er zitten vandaag ook maar triestig sales bij zoals die van civ5, heb die al goedkoper geweten :( Hopelijk wordt het beter de komende dagen.
Image

Re: Steam

39
Toon8 wrote:
daviduvel wrote:Stom dat de flash sales weg zijn.
Waren dat die deals die maar 48h geldig waren en iedere dag als eerste op de pagina stonden? Ik zie dat iedere deal geldig is tot het einde van de sale, er zitten vandaag ook maar triestig sales bij zoals die van civ5, heb die al goedkoper geweten :( Hopelijk wordt het beter de komende dagen.
Zo'n sales die voor 4u of 12u ofzoiets geldig zijn. Ik heb gelezen dat ze dat gedaan hebben om het de consument makkelijker te maken. Dan moeten ze niet constant op Steam zitten voor de beste deal te krijgen. Maar het zou meer te maken hebben met hun refund systeem. Veel kopers zouden dan misschien een game kopen, en als in het in de flash sale staat refunden om die in de flash sale opnieuw te kopen.
De Steam Sales zijn acties waarin veel games op Steam in de aanbieding zijn. In het oude systeem was er sprake van aanbiedingen die soms 24 uur of slechts 4 uur beschikbaar waren. Volgens Valve zijn deze opties weggehaald om de verkoop te verbeteren en te versimpelen. Deze wijziging kwam rond de tijd dat het mogelijk werd spellen te retourneren. Valve vermeldde zelf dat prijsverlaging kort na aanschaf van een spel een van de redenen voor het retourneren is. Dit kan makkelijk gebeuren bij acties zoals de flash sales.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/106913/begin ... w-uit.html
Image

Re: Steam

40
Heb het op de forums ook gelezen, geen daily en flash deals meer. En inderdaad door de miserie die ze kregen met hun refund policy. Mensen waren te ongeduldig om te wachten op een goede deal en klagen dan als de game goedkoper stond. De prijzen van de games staan vast tot het einde van de sale. Dit vind ik toch wel zeer jammer want de sale verliest hiermee een groot deel van zijn charme. Namelijk het dagelijks bezoeken van de site en hopen dat jou game bij de deals staat. Nu kan je kijken wat je wil hebben en je bent klaar, geen nood om die sale 2 weken te laten duren. Jammer ;(
Image
cron