Re: Het auto topic

31
paveman wrote:Nog even ter info voor degenen die het leuk vinden om te weten. Het is een A6 Avant geworden. 3.0 TDi met 204pk getuned tot 270pk/550nm met Quattro/4wd. Bouwjaar 2012. Bijna full options incl. full LED, Bose geluidsinstallatie etc.
Totaaaaaal geen idee wat dat allemaal wilt betekenen :P Maar het ziet er wel een mooie auto uit :D
Image

Re: Het auto topic

32
paveman wrote:Nog even ter info voor degenen die het leuk vinden om te weten. Het is een A6 Avant geworden. 3.0 TDi met 204pk getuned tot 270pk/550nm met Quattro/4wd. Bouwjaar 2012. Bijna full options incl. full LED, Bose geluidsinstallatie etc.
Image
De typische ik ben de baas dus moet ik een audi rijden auto. Met voor het gemak ook nog een model dat midden in de vervuilingscijfers sjoemel jaren van de VW groep valt. En dan ook nog eens onnodig opgevoerd als de vervuilngskers op de taart. Met die auto kun je nog jaren achteruit. ;) :p

Re: Het auto topic

34
BozeGozerXrd wrote:
paveman wrote:Nog even ter info voor degenen die het leuk vinden om te weten. Het is een A6 Avant geworden. 3.0 TDi met 204pk getuned tot 270pk/550nm met Quattro/4wd. Bouwjaar 2012. Bijna full options incl. full LED, Bose geluidsinstallatie etc.
Image
De typische ik ben de baas dus moet ik een audi rijden auto. Met voor het gemak ook nog een model dat midden in de vervuilingscijfers sjoemel jaren van de VW groep valt. En dan ook nog eens onnodig opgevoerd als de vervuilngskers op de taart. Met die auto kun je nog jaren achteruit. ;) :p
Gozer die eens positief is ! maak het mee :O

Re: Het auto topic

35
Gozer die eens positief is ! maak het mee
Uiteraard wel geheel op zijn eigen wijze..! :D
Nice nice, zie altijd wel graag audi. Enkele jaren geleden hadden we ook een A4 maar daarna overgaschakeld naar Volvo XC60 R-design en volgende maand de nieuwe Volvo XC90 R-design :D Normaal gezien zouden we hem al in februari gehad hebben...
Zoals eerder in dit topic aangegeven ben ik (op t moment) een echte Audi liefhebber, dus herken het helemaal ;). Waarom heeft het zo lang geduurd dan (februari tot komende maand)? Vanwege levertijd of wachten op het nieuwe model? Ook een mooie wagen om te zien trouwens!
Nice car! :cool:
Thnx! En nog bedankt voor je tips!
Totaaaaaal geen idee wat dat allemaal wilt betekenen :P Maar het ziet er wel een mooie auto uit
Dank je: en dat betekent allemaal dat ie (zoals GozeBozer zegt) idd erg vervuilend is, maar een ongelofelijk lekkere scheurbak is...
Image

Re: Het auto topic

36
paveman wrote:
Gozer die eens positief is ! maak het mee
Uiteraard wel geheel op zijn eigen wijze..! :D
Nice nice, zie altijd wel graag audi. Enkele jaren geleden hadden we ook een A4 maar daarna overgaschakeld naar Volvo XC60 R-design en volgende maand de nieuwe Volvo XC90 R-design :D Normaal gezien zouden we hem al in februari gehad hebben...
Zoals eerder in dit topic aangegeven ben ik (op t moment) een echte Audi liefhebber, dus herken het helemaal ;). Waarom heeft het zo lang geduurd dan (februari tot komende maand)? Vanwege levertijd of wachten op het nieuwe model? Ook een mooie wagen om te zien trouwens!
Nice car! :cool:
Thnx! En nog bedankt voor je tips!
Totaaaaaal geen idee wat dat allemaal wilt betekenen :P Maar het ziet er wel een mooie auto uit
Dank je: en dat betekent allemaal dat ie (zoals GozeBozer zegt) idd erg vervuilend is, maar een ongelofelijk lekkere scheurbak is...
Geen idee eigenlijk... Daardoor hebben we wel vele gratis extras gehad zoals rond om rond led verlichting langs buiten (onderkant), dashboard die geprojecteerd wordt op voorruit, ...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het auto topic

40
Sora_Lizard wrote:Mooie auto! Hoe lang moet ie voor de deur blijven staan voordat je er mee mag rijden? :P ;)
Hehe :p Zou er mij toch niet in mijn gemak in ge voelen voor in te rijden. Moet wel zeggen dat het het lange wachten waard was :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het auto topic

41
Lol, grapje. Maar je mag er wel in meerijden bij je vader (vermoed ik). Veel plezier en veel veilige kilometers voor jullie! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het auto topic

42
Sora_Lizard wrote:Lol, grapje. Maar je mag er wel in meerijden bij je vader (vermoed ik). Veel plezier en veel veilige kilometers voor jullie! :cool:
Had ik wel door hoor ;) Inderdaad, wel in meerijden natuurlijk. Bedankt!
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het auto topic

43
Ziet er goed uit divided! Veel (mee)rijplezier gewenst!
:shh: Enneh... ik zou zeggen: gewoon in gaan rijden, als het mag! Zo'n dure auto voelt in het begin wellicht wat eng, maar als je er een paar (honderd) meter mee gereden hebt, merk je al snel dat het juist totáál niet eng is, juist omdat het een nieuwe, goede auto is met alle hulpsystemen van dien! ;)
Image

Re: Het auto topic

44
paveman wrote:Ziet er goed uit divided! Veel (mee)rijplezier gewenst!
:shh: Enneh... ik zou zeggen: gewoon in gaan rijden, als het mag! Zo'n dure auto voelt in het begin wellicht wat eng, maar als je er een paar (honderd) meter mee gereden hebt, merk je al snel dat het juist totáál niet eng is, juist omdat het een nieuwe, goede auto is met alle hulpsystemen van dien! ;)
Zou er toch echt niet mee willen rijden hoor, het is miss wel een bedrijfswagen en hij heeft wel een omnium verzekerin maar wil het niet op mn geweten hebben dat ik heb in de prak rij :p en is nen automatique, zou liever eerst es rijden met nen versnellingsbak.

Heb er ng maar 10min in meegereden maar was wel tof :) mooi aangekleed, en fantastisch geluid (b&w)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron