Re: Het auto topic

258
Ik ben net een collega gaan afzetten bij Audi om zijn nieuwe auto te gaan ophalen. En ze wisten mij daar te zeggen dat met mijn leasebudget de Q4 e-tron wel mogelijk zou zijn met de opties die ik wil.

Dus wie weet toch geen BMW. Ik ga eens offertes verzamelen :)
Image

Re: Het auto topic

263
NTGSruler wrote: 07 Jul 2023 12:15 Als de iX1 in je prijsklasse valt, heb je ook nog de Skoda Enyaq iV, daar is ook een coupé van.

Wat is er mis met een Mercedes EQA of EQB?

Als je wat langer kan wachten, in 2024 denk ik komt de VW ID 6 en ID 7.
Volgens mij staan die inderdaad allemaal op mijn lijst. De Mercedes EQA had ik wel in mijn hoofd van testritten die ik wil doen :)
Image

Re: Het auto topic

264
gamerke1992 wrote: 07 Jul 2023 16:20
NTGSruler wrote: 07 Jul 2023 12:15 Als de iX1 in je prijsklasse valt, heb je ook nog de Skoda Enyaq iV, daar is ook een coupé van.

Wat is er mis met een Mercedes EQA of EQB?

Als je wat langer kan wachten, in 2024 denk ik komt de VW ID 6 en ID 7.
Volgens mij staan die inderdaad allemaal op mijn lijst. De Mercedes EQA had ik wel in mijn hoofd van testritten die ik wil doen :)
Ah nice! Redelijk wat testritten te doen in de toekomst :D
Image

Re: Het auto topic

267
Ik heb de nieuwe lijst met elektrische wagens waaruit ik mag kiezen gekregen en er zijn er vrij veel bij gekomen.

Ik denk dat het toch geen iX1 zal worden nu ik zie wat er nog tussen zit.

Momenteel twijfel ik vooral tussen de i4 eDrive gran coupé (lijkt op mijn huidige wagen).
Image
En de polestar 2
Image
Image

Re: Het auto topic

270
NTGSruler wrote: 28 Jul 2023 16:51 Welke Polestar is dat?
Ik kan kiezen tussen:

Polestar 2 69kWh Single Motor Standard Range 272p

Polestar 2 82kWh Single Motor Long Range 299pk/cv

Polestar 2 Plus 69kWh Single Motor Standard Range

Polestar 2 Plus 82kWh Single Motor Long Range 299

Ik heb nu de offerte ingediend voor goedkeuring van de BMW i4. Maar met een prijs van 65.000 euro vrees ik dat ik toch nog een optie zal moeten laten vallen. Zeker omdat er ook nog een laadpaal geplaatst zal moeten worden.
Image