Re: Het auto topic

214
Bedankt!

Wat een genot om mee te rijden! Ik ben heel blij met alle opties die ik heb genomen.

Jammer dat ik steeds foutmeldingen krijg over mijn park assistent. Daar zal ik eens voor naar de garage moeten gaan.

Ik heb op 2 dagen toch een goeie 260 km gereden.
Image

Re: Het auto topic

218
Ik heb de wagen helaas al weer moeten terugbrengen. Ik kreeg heel de tijd foutmeldingen en sensoren werden hierdoor zelfs gedeactiveerd. Zo gaf hij soms niet aan wanneer ik bijvoorbeeld met camera achteruit aan het rijden was wanneer ik te dicht bij een object kwam. Ook tijdens het rijden vielen de veiligheidsfuncties zoals flankbescherming uit.

Ze zijn het nu aan het onderzoeken, maar weten nog niet wat het probleem is. Een volledige nieuwe installatie van de software heeft in ieder geval niet geholpen.

Ik heb nu voorlopig een BMW 320D full option M reeks gekregen als vervangwagen. Maar echt happy ben ik niet omdat er een franchise is van 1250 euro. Dus stel dat ik een schade zou maken, ben ik echt wel veel geld kwijt.

Hopelijk kunnen ze het snel fixen en rij ik weer met mijn eigen wagen.
Image

Re: Het auto topic

221
gamerke1992 wrote:Ik heb de wagen helaas al weer moeten terugbrengen. Ik kreeg heel de tijd foutmeldingen en sensoren werden hierdoor zelfs gedeactiveerd. Zo gaf hij soms niet aan wanneer ik bijvoorbeeld met camera achteruit aan het rijden was wanneer ik te dicht bij een object kwam. Ook tijdens het rijden vielen de veiligheidsfuncties zoals flankbescherming uit.

Ze zijn het nu aan het onderzoeken, maar weten nog niet wat het probleem is. Een volledige nieuwe installatie van de software heeft in ieder geval niet geholpen.

Ik heb nu voorlopig een BMW 320D full option M reeks gekregen als vervangwagen. Maar echt happy ben ik niet omdat er een franchise is van 1250 euro. Dus stel dat ik een schade zou maken, ben ik echt wel veel geld kwijt.

Hopelijk kunnen ze het snel fixen en rij ik weer met mijn eigen wagen.
misschien zit er een marter in verstopt ?