Re: Verjaardagstopic

803
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We hebben toch niet met z'n allen de verjaardag van ons belangrijkste forumlid gemist...?
Het mag dan (blijkbaar te) laat zijn, maar niet minder gemeend: alsnog van harte gefeliciteerd, Sora (en naar Hollandse gewoonte kolm dan ook maar? ;)). Goed om te horen dat je een leuke dag hebt gehad! :)
Image

Re: Verjaardagstopic

806
paveman wrote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We hebben toch niet met z'n allen de verjaardag van ons belangrijkste forumlid gemist...?
Het mag dan (blijkbaar te) laat zijn, maar niet minder gemeend: alsnog van harte gefeliciteerd, Sora (en naar Hollandse gewoonte kolm dan ook maar? ;)). Goed om te horen dat je een leuke dag hebt gehad! :)
Haha! Bedankt! :cool:

Ik had nog wel een subtiele hint gepost, maar niemand die het door had of even onderaan het forum keek :|
Image

Re: Verjaardagstopic

809
Kolm wrote:
paveman wrote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We hebben toch niet met z'n allen de verjaardag van ons belangrijkste forumlid gemist...?
Het mag dan (blijkbaar te) laat zijn, maar niet minder gemeend: alsnog van harte gefeliciteerd, Sora (en naar Hollandse gewoonte kolm dan ook maar? ;)). Goed om te horen dat je een leuke dag hebt gehad! :)
Haha! Bedankt! :cool:

Ik had nog wel een subtiele hint gepost, maar niemand die het door had of even onderaan het forum keek :|
Ik kwam de volgende dag pas online en toen stond er natuurlijk niets meer onderaan.... :cry:
Image

Re: Verjaardagstopic

810
paveman wrote:
Kolm wrote:
paveman wrote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! We hebben toch niet met z'n allen de verjaardag van ons belangrijkste forumlid gemist...?
Het mag dan (blijkbaar te) laat zijn, maar niet minder gemeend: alsnog van harte gefeliciteerd, Sora (en naar Hollandse gewoonte kolm dan ook maar? ; )). Goed om te horen dat je een leuke dag hebt gehad! :)
Haha! Bedankt! :cool:

Ik had nog wel een subtiele hint gepost, maar niemand die het door had of even onderaan het forum keek :|
Ik kwam de volgende dag pas online en toen stond er natuurlijk niets meer onderaan.... :cry:
Daarom hebben we ook een lijstje gemaakt in de eerste post. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu