Re: Verjaardagstopic

68
April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!

Van harte gefeliciteerd Tjeefkeuh. :taart: :party: :drink:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Verjaardagstopic

69
Sora_Lizard wrote:April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!

Van harte gefeliciteerd Tjeefkeuh. :taart: :party: :drink:
April doet wat hij wil...
En volgens mij zijn er dan altijd veel stroomstoringen :silly:

Tjeefkuh gefeliciteerd met uwe verjaardag :taart:
Image

Re: Verjaardagstopic

70
Sora_Lizard wrote:April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!

Van harte gefeliciteerd Tjeefkeuh. :taart: :party : : drink:
Er wordt wel eens gezegt dat de lente wel helpt bij de voortplanting, ze zullen het eens aan de ouders moeten vragen eh :p

Gelukkige verjaardag Tjeefkeuh :)

O ja, worden de gamer-baby's ook opgenomen? Dan kunnen mama's en papa's screenshots nemen van de verjaardagswensen en die aan de kinderen tonen als ze oud genoeg zijn :)

Re: Verjaardagstopic

72
W.O.L.F. wrote:
Sora_Lizard wrote:April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!

Van harte gefeliciteerd Tjeefkeuh. :taart: :party : : drink:
Er wordt wel eens gezegt dat de lente wel helpt bij de voortplanting, ze zullen het eens aan de ouders moeten vragen eh :p

Gelukkige verjaardag Tjeefkeuh :)

O ja, worden de gamer-baby's ook opgenomen? Dan kunnen mama's en papa's screenshots nemen van de verjaardagswensen en die aan de kinderen tonen als ze oud genoeg zijn :)
Ik ben voor! Haha!

Van harte Tjeefkeuh!
Image

Re: Verjaardagstopic

73
W.O.L.F. wrote:
Sora_Lizard wrote:April is een vruchtbare maand want zie: in januari zijn veel gamers jarig! Zo ook Tjeefkeuh!

Van harte gefeliciteerd Tjeefkeuh.
. . . . .

O ja, worden de gamer-baby's ook opgenomen? Dan kunnen mama's en papa's screenshots nemen van de verjaardagswensen en die aan de kinderen tonen als ze oud genoeg zijn :)
Dat lijkt me een leuk idee. Mits de ouders toestemming geven. Feitelijk bestaat de mogelijkheid om kinderen tot en met 12 jaar als COPPA (Children's Online Privacy Protection Act) users in te schrijven. Hierbij zijn de admins en de mods ook verplicht om de identiteit van het kind te beschermen en een ouder of voogd dient toestemming te geven voordat een COPPA user tot posten overgaat.

Ik kan me levendig voorstellen dat de ouders ook toezicht zullen en willen houden wanneer de kinderen zelf al op het forum willen lezen. Overigens heb ik persoonlijk niet het idee dat hier veel gepost wordt dat niet door jeugdigen gelezen zou mogen worden. :)

Daar dit geen onderwerp is dat binnen de kaders van de forumleiding alleen besproken dient te worden, stel ik voor om hieraan een bijzonder topic te wijden waarin we bovenstaande binnen de gehele community kunnen bespreken.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron